Deskundigheid

Hippische

Ten Productions

Media

Parcel.nl BV

Goede website, eenvoudig indienen en volgen

tranpsort

Harriet Real Estate BV

Prima dienstverlening. Makkelijk om een case aan te bieden en goede communicatie.

Real Estate

Dienst

Zeer toegankelijke website waar men met gemak zijn vordering kan vastleggen en de gewenste actie. De actie wordt snel en adequaat opgepakt en dat leverde in deze casus snel een positief resultaat.

handel

Raymond

Heel erg deskundig, snel en duidelijke communicatie. Ook richting de debiteur. Deze incassobureau is echt voor de klant en de klant zijn belangen. Waar het voor mij onmogelijk was om mijn geld bij... Heel erg deskundig, snel en duidelijke communicatie. Ook richting de debiteur. Deze incassobureau is echt voor de klant en de klant zijn belangen. Waar het voor mij onmogelijk was om mijn geld bij debiteur te incasseren. Heeft deze incassobureau het in record time geïncasseerd en overgemaakt. Ik raad iedereen aan om Bill Incasso in te schakelen.

Call Center medewerker

ARBOCO VEILIGHEID EN ADVIES

Zeer snel en adequaat

Dienstverlening

O van Dijck

Hele snelle en prettige dienstverlening met goed resultaat.

Kinderopvang

CMC Tasly Group BV

Jammer dat er geen e-mails meer worden gestuurd als er een update is in een dossier.

medisch

Reactie Bill incasso:

Bedankt voor uw review! Een update/verzoek om informatie wordt eigenlijk alleen verstuurd als er input van uw kant verlangd wordt. Verder is alles uiteraard via de online omgeving te... Bedankt voor uw review! Een update/verzoek om informatie wordt eigenlijk alleen verstuurd als er input van uw kant verlangd wordt. Verder is alles uiteraard via de online omgeving te volgen.
Bill Incasso

Stichting de Gildenbond