Eliane

Recent een aantal artikelen besteld.
Kreeg netjes een mail met het punt dat 1 artikel niet in voorraad is of ik wilde wachten of niet.
In overeenstemming en naar mijn wens zijn alle...

Goede communicatie

Marry

Genoeg bevestigingsmails

Site en bestellen is allemaal erg duidelijk

Geen verbeterpunten

Monique

Prettige communicatie. Er werd erg fijn meegedacht!

Er wordt meegedacht.

Geen idee. Alles als erg prettig ervaren.

Carla van Knegsel

Rare aanhef; u kent mij niet. Verder prima service.

Handige en makkelijke site

Misschien betere informatie van het produkt. Ik heb bedsokken besteld, antislip (voor moeder). Er stond wel vermeld "disposibel" , maar aangezien de prijs rond de € 5,-- is, leek het mij sterk dat de sokken elke dag (want dan zijn ze toch wel vuil), moeten worden weggegooid. Ik ben ze nog aan het uitproberen en ga ze op de hand wassen. Kijken wat er gebeurd.

Marry

Zeer goed en heel snel binnen.

duidelijke site en snelle levering

Jan Elzerman

Bijzonder goede service ervaren perfect. Jan Elzerman

Duidelijke website, zeer tevreden.

Duidelijk en overzichtelijk

Geen.

Lea Rowe

U vond mij helemaal niet leuk als klant! Mijn retouraanvraag werd prima behandeld en ondanks de open verpakking (open ontvangen) mocht ik het terugsturen, en stelde ik geen prijs op een andere...

Ondanks open verpakking toch retour kunnen sturen. Eigenlijk heel normaal omdat de verpakking door de verzender was opengemaakt en het doosje en ondergoed apart in een kartonnen envelop was gedaan.

U heeft aangegeven dat u de verpakking voortaan wel gaat verzegelen en dat het dan niet meer retour kan. Voor mij een reden om dat soort artikelen niet meer bij u te bestellen omdat ik niet door de verpakking heen kan kijken of het model of maat goed is.

Reactie BijzonderHandig:

Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat uw ervaring negatief is geweest. Aan de hand van de afbeeldingen op de site had u het model kunnen zien, daar staan ook de benodigde maatvoeringen aangegeven.
Het bestelde product is eenvoudigweg niet iets wat u zomaar kunt passen aangezien we aannemen dat u ook niet wenst dat het ontvangen product door meerdere mensen is gepast, dergelijke producten zult u zelfs in een winkel niet kunnen passen dus hier kunnen wij u in de toekomst helaas niet mee helpen.

Snel geleverd duidelijke site