Like je onze styling en fotografie?
Hoe verloopt het proces rondom levering?
Is onze klantenservice chill?
Hoe nice vind je onze sneaker selectie?

Emmanuel Storchi

Goede ervaring, moest helaas retourneren omdat de maat net niet was. De verwerking duurde wel even maar toen ik een berichtje stuurde wer alles snel en netjes afgehandeld. Zou hier in de toekomst... Goede ervaring, moest helaas retourneren omdat de maat net niet was. De verwerking duurde wel even maar toen ik een berichtje stuurde wer alles snel en netjes afgehandeld. Zou hier in de toekomst weer kunnen bestellen.

Heb je verbeterpunten of tips?

Retour duurde erg lang voordat deze verwerkt werd. Bijna drie weken na aankomst pakket bij de webshop. En moest er ook zelf achteraan. Het was in de vakantie periode en na mijn vraag werd er snel... Retour duurde erg lang voordat deze verwerkt werd. Bijna drie weken na aankomst pakket bij de webshop. En moest er ook zelf achteraan. Het was in de vakantie periode en na mijn vraag werd er snel en adequaat gereageerd en gehandeld.

Wouter ter Heide

Super! Makkelijk besteld, overzichtelijk en snel in huis.

Charles Bex

Beste lezer,

Helaas ben ik nog in afwachting van een reactie op het feit dat ik het foute product heb ontvangen. Hierop zie ik dan ook graag een reactie tegemoet.

Nog een...
Beste lezer,

Nog een prettige dag gewenst verder.

Charles Bex

Juiste producten leveren

Daan

Online een paar schoenen gekocht. Website heeft mooie foto's en een duidelijke beschrijving van de maat. Levering verliep prima en de schoenen zijn prachtig.

Heb je verbeterpunten of tips?

Misschien ander bedrijf proberen voor levering de track en trace klopte namelijk niet.

Alex

Snelle verzending en goede service!

Simone Velli

I find this shop on instagram and I m really happy to have discovered it. I ordered from Italy and in less than a week the pack was at my home. A lot of brands and models of shoes for all the prices

Nothing

Sem Heller

Goed! Niks te klagen.

Bob

Super!

Heb je verbeterpunten of tips?

Klanten die vaak bestellen af en toe waarderen door een extra korting bon of iets dergelijks.

Dirk-Jan Vissers

Gewoon top!