BijSMAAK

Je aankoop wordt beschermd

Aanbod op de website

Dennis

Vlotte bestelling, prima levering! Helemaal tevreden

Gert-Jan van Leiden

Goede en snelle service

Meer informatie over de maten. Hoe vallen de verschillende merken

Reactie BijSMAAK:

Bedankt voor je feedback. Heb je het kopje maatadvies gezien bij alle producten? We geven namelijk al wel per model advies over de maat.

Jip Holtslag

Top bedrijf!

Snelle bezorging, goed schoenen om te ruilen! Strak assortiment!

Kelly Speijers

Top! Leuke nieuwe schoenen gekocht die heerlijk zitten!

Video’s zijn super goed in elkaar gezet. Het heeft mij overgehaald om de schoenen te kopen.

Mm misschien wat meer aan cross selling doen? Wel op een subtiele manier :-)

Reactie BijSMAAK:

Bedankt voor de positieve feedback, je tip zullen we meenemen bij de ontwikkeling van onze nieuwe website.

Gabor

Mooi aanbod van minder allerdaagse sneakers. Daardoor een leuk bedrijf om te volgen op Instagram en inspiratie op te doen. Verder een duidelijke website dus een aankoop was onvermijdelijk...

Eigen, herkenbare stijl in communicatie. Leuk instragram kanaal om inspiratie op te doen.

Qua levering mag het nog wel iets moderner. Een mooie eigen verpakking zou jullie goed staan. Helpt voor de belevenis van het product. En een euro meer rekenen voor Paypal is niet meer van deze tijd. Afterpay en Paypal is wat de consument wil en krijgt bij de concurrent. Met een kleine aanpassing gaan jullie en gouden toekomst tegemoet.

Reactie BijSMAAK:

Bedankt voor je positieve woorden. Wat betreft je opmerkingen over de betaalmogelijkheden. We snappen dat paypal erg gemakkelijk werkt echter betalen wij voor paypal een vele hogere commissie dan voor iDeal. Dit scheelt zelfs een paar euro per transactie. Door een kleine bijdrage hiervoor te vragen hopen wij toch dat meer mensen voor iDeal kiezen en wij niet onnodig hoge kosten aan Paypal hebben..

Hage

Ik heb hier twee keer besteld. Bij mijn tweede paar schoenen liet de coating los na twee maanden. Nadat ik contact had opgenomen kreeg ik de keuze om het paar te houden en een deel van mijn geld...

Reactie BijSMAAK:

Goed om te horen dat je ondanks een foutief paar schoenen toch tevreden bent!

Chris

Top! Ik ben fan ?

Snelle levering, goede communicatie.

Maak het nog aantrekkelijker

Reactie BijSMAAK:

Goed om te horen! We zijn bezig met een hele nieuwe website en we blijven altijd zoeken naar de tofste merken, modellen en colorways dus dat komt goed!

Guus

Goed. Mooi aanbod en prima service

Veel schoenen die nergens anders te krijgen zijn

Voor meer schoenen grotere maten aanbieden. (Dit is iets dat waarschijnlijk alleen voor mij geldt)

Rens Vrijsen

Top

Duidelijke website met een mooi assortiment

Bart Builtjes

Onlangs nieuwe schoenen gekocht bij Bijsmaak. Twijfelde tussen de maat dus vandaar twee maten besteld. Ik heb er voor gekozen om ze op te halen in Nijmegen bij de winkel. In de winkel heb ik zeer...

Assortiment
Advies
Retouneren
Snel antwoord via mail

Geen verbeterpunten

Reactie BijSMAAK:

goed om te horen, tot snel dan! :)