Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Pijnenburg-Kuijpers

Wij hebben alle lof over Bijnen uitvaart in alle opzichten wij zouden jullie zeker aanbevelen.

Jac Schepman

Goede zakelijke voorlichting en zorgvuldige , integere en persoonlijke begeleiding en uitvoering door de uitvaartbegeleider.

Vincent Ham

Zeer goede begeleiding en zorg. Er wordt goed meegedacht en dit heeft gezorgd voor een mooi afscheid.

Jordy Van Dijk

We zijn begeleid door Ellen, en deze ervaring is voor ons heel prettig geweest. Een hele lieve en professionele vrouw maar vooral ook heel menselijk. Ik zou haar bij iedereen aanbevelen. Verder zijn... We zijn begeleid door Ellen, en deze ervaring is voor ons heel prettig geweest. Een hele lieve en professionele vrouw maar vooral ook heel menselijk. Ik zou haar bij iedereen aanbevelen. Verder zijn we ook goed ontvangen bij de uitvaartlocatie door het personeel daar.
Al met al ben ik heel tevreden en kijk nergens op terug dat ik anders had gewild.

janet van bronswijk

Wij kijken met een heel goed gevoel terug op het afscheid van (schoon)moeder, Bjorn heeft ons goed begeleid we zijn dankbaar dat onze wensen gehoord zijn. Het was een waardig afscheid op een mooie... Wij kijken met een heel goed gevoel terug op het afscheid van (schoon)moeder, Bjorn heeft ons goed begeleid we zijn dankbaar dat onze wensen gehoord zijn. Het was een waardig afscheid op een mooie locatie in Vught.

Post-Korfage

Onze familie is zeer tevreden over onze contactpersoon Ellen Huizinga en de geleverde diensten van Uitvaartzorg Bijnen.

BirgitVaes

Heel tevreden

Gerton Murman

Uitermate goede zorg, tot in de puntjes alles geregeld

Hennie Bragt

Alles naar onze wens verlopen,heel mooi en eervol afscheid gehad,niks dan lof voor alle medewerkers van Bijnen Zaltbommel!

Niki Gemen

Uitvaart zelf was mooi, sereen, intiem, proces ervoor én erna hobbelig parcours.