Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Richard Verhagen

Zeer professioneel en begaan

Yvonne van Randeraat-Marisaël

Zeer respectvolle behandeling van zowel de overledene als ook de nabestaanden. Zeer duidelijk in wat er allemaal mogelijk is. De uitvaartbegeleider heeft een goed luisterend oor voor de wensen.

Klinkenberg - van 't Hof

Super tevreden

Ter Borg

De dienst was prima, de koffietafel was niet goed geregeld en zelfs erg confronterend en zelfs zeer pijnlijk

Fitters - van Asseldonk

Ken het bedrijf al vele jaren

Hans Verheij

Zeer tevreden

Van Rooij

Zeer goede ervaring met zeer goede mensen

Rob Verheij

Het was meteen na een eerste contact een goede begeleiding tot op heden na verdere afhandelingen

Rianne van Keulen

De verzorging van de uitvaart is uitstekend verlopen. Het enige kritiekpuntje is dat we als familie nauwelijks de kans kregen om afscheid te nemen na de uitvaartdienst in de kerk. We moesten meteen... De verzorging van de uitvaart is uitstekend verlopen. Het enige kritiekpuntje is dat we als familie nauwelijks de kans kregen om afscheid te nemen na de uitvaartdienst in de kerk. We moesten meteen aansluiten in de processie naar buiten.