Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Karel W.J.M. Van de Kamp

Wij zijn blij, ondanks onze droefheid, dat Bijnen de uitvaart op respectvolle wijze voor ons heeft verzorgd.

Van der Meijden-Huibertse

Heel fijn.

Goossens

Het ging goed

Lidewij van de Logt-van der Mee

- Fijne uitvaartbegeleider, Ellen.
- Goede afspraken.
- Alle tijd en aandacht voor onze wensen.
- Fijne uitvaartbegeleider, Ellen.
- Goede afspraken.
- Alle tijd en aandacht voor onze wensen.
- Duidelijke uitleg bij de verzorging van de overledene. Dat gebeurde zorgvuldig, discreet en in alle rust.
- Een mooi gebaar: de witte roos met kaartje.
- De foto die we aangeleverd hebben voor op de kist was zonder overleg uitvergroot (focus op het gezicht.)
- Een condoleancekaart van de directie, heel attent.
- Mooie, verzorgde kleding van de medewerkers, (geen saai grijs of zwart).
- Heeel lief van Ilco dat hij op zijn vrije dag de rouwauto kwam besturen, speciaal voor een kleinkind van de overledene die mee wilde rijden en Ilco al eerder had gezien. Dit hebben we erg gewaardeerd.
- Ellen heeft voor 2 familieleden de tekst heel mooi voorgelezen.

Brekelmans

Hele fijne vriendelijke meneer (eugene) gehad die alles heel netjes voor ons geregeld heeft,een man met passie voor zijn vak

Henriette van Bekkum

Categorie:
Noord-Brabant
URL:

NIET TEVREDEN
Helaas zijn wij niet tevreden over Bijnen. Wij kwamen aan bij het uitvaartcentrum om onze moeder de laatste zorg te geven, we werden netjes voorbereid op wat we te zien kregen qua ruimte e.d.
Groot was de schrik dat zonder overleg de mond van onze moeder al gehecht was en zij daardoor een hele andere gezichtsuitdrukking gekregen had. Ook de ruimte was steriel met fel TL licht, dit kan m.i. echt anders!
Nog geen kopje koffie of thee is ons aangeboden, ook niet toen we daarom vroegen, we werden verwezen naar het restaurant verderop. Nadat ik dhr. BIJNEN hiervan op de hoogte bracht reageerde hij dat hij zijn mensen moest beschermen en dit WEL gebeurd was! Niet dus! Wij worden hierdoor als leugenaars neergezet door deze ontkenning van dhr Bijnen... De volgende morgen vroeg ik of de kist al geleverd was, bleek onze moeder, alweer zonder overleg, gekist te zijn! Dit wilden wij zelf doen! Wat ik gemist heb bij dit uitvaartcentrum is OVERLEG! Dhr. Bijnen zegt naar aanleiding hiervan de protocollen veranderd te hebben omtrent de laatste zorg van de overledene. Wat ook nog veranderd mag worden zijn de eenheidsprijzen die gerekend worden, dat betekent als je iets zelf wilt doen, wel gewoon moet betalen! Dit mag ook wel herzien worden, gewoon prijzen voor verrichte handelingen en niet alsnog rekenen

Reactie Bijnen uitvaartzorg:

Beste familie,
Beste familie,
Helaas berust uw reactie niet op de werkelijkheid. U Bent weldegelijk gehoord door MONUTA uitvaartzorg & Bijnen Uitvaartzorg omtrent uw opmerking. Wij hebben weldegelijk de mogelijkheid om u te voorzien in koffie en thee, echter heeft u dit willen combineren met het nuttigen van een maaltijd. Daarvoor bent u naar het restaurant gegaan, in afwachting van een verlaat familielid die ook nog graag afscheid wilde nemen, waar wij keurig op hebben gewacht en u op deze manier wilde faciliteren.
Wat betreft uw opmerking over een steriele ruimte werken wij met protocollen en vanuit het SKU, Stichting Keurmerk Uitvaartzorg, willen voldoen aan de gestelde eisen met het oog op hygiëne.
De opmerking over de verzorging was besproken en daarna is er een protocol aanpassing gekomen. Onze medewerker ter plaatsen heeft hiervoor een oplossing aangeboden waarvan u op dat moment geen gebruik wilde maken, en had vrede met de zorg die wij hebben gegeven. Ook nadat u 2 dagen later in een telefonisch gesprek te woord bent gestaan door Dhr. Bijnen. Monuta was uw afscheidsbegeleider en niet Bijnen Uitvaartzorg.
Voor de dienstverlening en tarieven heeft Monuta met ons als uitvaartverzorging transparantie. Tevens is de aanwezigheid van medewerkers en dienstverlening die wij geven ook niet kosteloos. Na meermaals contact en uw onvrede hebben wij u keurig te woord gestaan en aangegeven dit met uw uitvaartverzorger, Monuta uitvaartzorg, te bespreken.
Daarom vinden wij het niet passend dat u online op deze manier een feedback schrijft. Maar zo ziet u opnieuw dat wij altijd reageren en het gesprek willen voeren. Omdat u dit niet rechtstreeks wil laten gebeuren of in een persoonlijk gesprek reageert u nu online, wat wij niet chique vinden. Maar wij willen op deze manier nogmaals aangeven dat Monuta Uitvaartzorg en ook Bijnen Uitvaartzorg u altijd willen uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.
Wij wensen u nogmaals veel sterkte bij de verwerking van het verlies en danken u voor uw feedback.

Dickens-Hooijmaijers

Van a tot z goed geregeld. goede communicatie wat erg belangrijk is in deze.

Cleijsen-van der Velden

Een fijn bedrijf.

Carla Hendriks -van Diessen

Na een zeer goede ervaring met jullie bedrijf bij het overlijden van onze vader was het niet moeilijk om bij het overlijden van onze moeder weer voor Bijnen Uitvaartverzorging te kiezen

Van der Borght, Augustinus (Guus)

Uitstekende begeleiding