Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Marit Moolenaar

Zeer professioneel, respectvol en warm! Alles goed geregeld tot in het kleinste detail.

Breusers

Communicatie vlot en samenwerking prima

Meyers

Ik had de pech dat ik 2x hetzelfde verhaal met allerlei detailgegevens moest vertellen bij mijn eerste contact met uw bedrijf. Eerst aan een telefoniste en daarna aan een ander. Dat was gezien de... Ik had de pech dat ik 2x hetzelfde verhaal met allerlei detailgegevens moest vertellen bij mijn eerste contact met uw bedrijf. Eerst aan een telefoniste en daarna aan een ander. Dat was gezien de situatie (het overlijden van mijn partner) niet echt handig.

Verheugd-van Lien

Zeer goed denken met je mee hele fijne mensen en veel steun gehad alles super netjes verzorgdđź‘Ť

De Koning-Fiene

Al generaties goede ervaringen

Meulbroek Lowie

Wij zijn zeer tevreden over hoe alles geregeld en zeker de bezorgdheid van Jula der kinderen en hulpzaam overal in

Huiskamp

Er was een prima begeleiding, 24/7 bereikbaar, met duidelijke uitleg over de verschillende fases van de uitvaart. Ook de dienst is geheel naar wens uitgevoerd. Ik ben blij dat er veel rompslomp door... Er was een prima begeleiding, 24/7 bereikbaar, met duidelijke uitleg over de verschillende fases van de uitvaart. Ook de dienst is geheel naar wens uitgevoerd. Ik ben blij dat er veel rompslomp door professionele handen is overgenomen.

Hoskam-Leerintveld

Nvt

Tineke Liebregts

Ze hebben me enorm geholpen, . heb wel hulp nodig met nazorg wat redelijk verlopen is hoewel ik wel met onverwachte problemen krijg te maken. wat ik zeer moeilijk vindt,maar van jullie uit wel... Ze hebben me enorm geholpen, . heb wel hulp nodig met nazorg wat redelijk verlopen is hoewel ik wel met onverwachte problemen krijg te maken. wat ik zeer moeilijk vindt,maar van jullie uit wel steun gekregen alleen zit met uitvoering zou graag wat meer persoonlijk contact willen.

Anton Smits

Prettige omgang en netjes