Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Van Esch

Heel mooie uitvaart verzorgt voor mijn moeder

Jos van Doorn

Goed en respectvol bedrijf

Davids - van de Geer Lydia

Heel prettig

Edwin de Beer

Uitstekend

Elly Haerkens- Gloudemans

Goededag,
Onze ervaring met u is vanaf het 1e moment tot aan de laatste als heel fijn ervaren.
Goededag,
Zoals jullie met alle respect omgingen met onze Tante en met ons. Wij kregen alle ruimte voor onze gedachten, emoties, nooit een gehaast moment.
We zeiden al tegen elkaar een dikke 10
Dank jullie wel

Goeverneur Marie Louise

Alle lof

Van Willigen

Een heel dienstverlenend bedrijf, luistert naar je wensen. Regelt bijna alles voor je. Ontneemt de praktische dingen in het begin.

Peters-van Extel

Wij zijn zeer tevreden over binnen uitvaart zorg , alles was heel persoonlijk en prima geregeld

Van Zwol

Zeer tevreden alles wordt netjes en rustig geregeld, vriendelijk personeel

Van Vlimmeren-Boeren

In 2020 voor het eerste in contact gekomen met jullie voor de
In 2020 voor het eerste in contact gekomen met jullie voor de
Crematie van onze zoon die toen verzorgd werd door Alexander . Nu afgelopen januari mijn man is overleden heb ik jullie gebeld met de vraag of Alexander de crematie voor ons zou kunnen regelen en ook nu weer was alles perfect geregeld .