Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Snelders

Respectvol bedrijf dat luistert en zich geheel ten dienste stelt voor de wensen van nabestaanden en overledene.

Trommelen

Keurig verzorgd en begripvol

Ron De Kort

Super bedrijf vriendelijk,begripvol, en zeer vakkundig denk mee en veel is mogelijk echt top

Frank Wilsens

Uitstekende begeleiding en adviezen.

Van den Brandt-van Logten

Gewoon goed, respectvol

Van Soest

Alexander was fantastisch. Hij voelde ons alle drie feilloos aan. Wij konden lachen en huilen en ons verhaal vertellen. Hij gaf ons de ruimte om zoveel mogelijk zelf te regelen en gaf goede tips.... Alexander was fantastisch. Hij voelde ons alle drie feilloos aan. Wij konden lachen en huilen en ons verhaal vertellen. Hij gaf ons de ruimte om zoveel mogelijk zelf te regelen en gaf goede tips. Alexander kwam ook met 't Dommeltje als plek voor de afscheidsceremonie van Cees. Over de ceremonie en 't Dommeltje hebben wij veel complimenten gekregen.
De ingelijste foto van Cees was een ontroerend gebaar van jullie!
Kortom, wij hebben Alexander uit de grond van ons hart bedankt! En..... wij missen hem!
Ook complimenten voor de mannen die Cees na zijn overlijden kwamen ophalen en de chauffeur van de rode Cadillac!

Claudia Veenstra

Heel fijn bedrijf, je wordt goed geholpen en bijgestaan. Kunnen zich goed inleven, en geven ook goed advies als je er om vraagt.

leon Andernach

Perfect geregeld

Yvonne Matthijsse-Heeren

Dankzij Bijnen uitvaartzorg op een mooie en goede manier afscheid kunnen nemen van mijn man en onze vader.

Van Beerendonk

Professionele organisatie, respectvol