BIJN.nl

M. Rosier

Bouwkeuring goed uitgevoerd, helder verslag, tevens helder info tijdens telefoongesprek.
Taxatie goed uitgevoerd, maar niet een volledig verslag gemaild. Wel hersteld.

Snelle reactie, deskundige mensen

B. van Dam

Dat is prima

Sterke punten BIJN.nl

Prijs was goed. Verder ook snelle opvolging en contact.

Claudio

Everything was done quickly and professionally. I received all the information by email and all was very well explained to me. I didn't have any problems at all.

Price

Ben

Deze partij heeft mij zwaar gedupeerd door het kwijt raken van foto’s. Deze foto’s zijn in mijn opdracht gemaakt alszijnde een een nulmeting voorafgaand aan heiwerkzaamheden bij de buren. Het... Deze partij heeft mij zwaar gedupeerd door het kwijt raken van foto’s. Deze foto’s zijn in mijn opdracht gemaakt alszijnde een een nulmeting voorafgaand aan heiwerkzaamheden bij de buren. Het resultaat is dat schade aan de badkamer na deze heiwerkzaamheden niet aantoonbaar is doordat BIJN deze foto’s kwijt is geraakt.

Na vier maal om de foto’s te hebben gevraagd pas een WeTransfer bestand gekregen met foto’s, waar mijn gehele 1e verdieping niet bij zat. Ook enige vorm van compensatie of initiatief tot terugkoppeling van BIJN kant is niet aan de orde geweest.

Deze partij had mooie praatjes vooraf, maar puntje bij paaltje (Als het geld binnen is) is deze partij niet te vertrouwen en geeft niet thuis. Doe met mijn review uw voordeel en ga niet met deze partij in zee. Ik wens dit niemand toe.

Franca Zomerdijk

Afspraken snel gemaakt, reageert snel op e-mails en duidelijk en overzichtelijk bouwkundig rapport.

Sterke punten BIJN.nl

Afspraken snel gemaakt, reageert snel op e-mails en duidelijk rapport.

E van Gulik

Prettig. Kundig. Goede uitleg en advies.

Zie voorgaande

Bart van Dijk

Ontzettend fijne ervaring. Iedereen was aardig, dacht mee en deed precies wat ze zeiden te gaan doen.
Ik heb zelden zo gemakkelijk zaken voor elkaar gekregen, op zo'n korte termijn.

Sterke punten BIJN.nl

Snelle en nette afhandeling, duidelijk in afspraken en voor een goede prijs.

R.Salters

Telefonisch contact was efficiënt , gaf vertrouwen

Sterke punten BIJN.nl

Wil is een heel erg efficiënte, profesionele en aardige "huizen inspecteur "!

Krista

Vriendelijk personeel, neemt tijd voor de vragen die wij hadden.

Vriendelijk. Veel ervaring.

saskia bahadoer

Vriendelijke man , ervaren , op tijd , fijn samenwerking

Sterke punten BIJN.nl

makkelijk om een afspraak te maken