BIJN.nl

Wendy

Echt vriendelijk personeel, er werd kritisch gekeken naar alles, snelle service en goede prijs!!!
Echt een aanrader voor iedereen!

Yaëlla Fagundez

Alles ging goed, soepel en snel.
Alles ging goed, soepel en snel.
Helaas kwamen wij er achter dat ons huis niet verzekerd is tegen brand schade omdat er een electra groep te weinig is in de keuken, dit had wel gezien moeten worden door de bouwtechnicus.

Snel

Reactie BIJN.nl:

Zoals aangegeven in het rapport was er geen groepenkaart aanwezig. Dit was ook niet te controleren voor mij. Er waren totaal 5 groepen. Voldoende dus voor een woning. Er waren nog wat andere punten... Zoals aangegeven in het rapport was er geen groepenkaart aanwezig. Dit was ook niet te controleren voor mij. Er waren totaal 5 groepen. Voldoende dus voor een woning. Er waren nog wat andere punten betreft de electricteit, ik heb ook aangegeven op blz 3, dat er betreft de electricteit nader onderzoek nodig was. De schade had dus voorkomen kunnen worden. Spijtig dat er nu brand is ontstaan.

onderhoud@speeltuinhetspan.nl

Het ontvangen rapport is niet erg uitgebreid.
Op de vraag om het rapport aan te passen op de punten die niet voor ons van toepassing zijn wordt niet gereageerd.
wel zit er een zeer...
Het ontvangen rapport is niet erg uitgebreid.
wel zit er een zeer uitgebreide voorwaarden pakket bij.
en je kan tegen een meerprijs een uitgebreider rapport krijgen.
We gaan zien of je met het ontvangen rapport voldoende informatie hebben voor het aanvechten van het geschil met de aannemer

Reactie BIJN.nl:

Het is een rapport waarbij de opleverpunten staan vermeld. Dit is normaal in de markt om op deze manier te werken.

Robert van Gennep

De dienstverlening vind ik zeer matig tot slecht. Het hele bouwbegeleidingstraject heeft heel lang geduurd, waarbij ik meerdere keren heb moeten vragen wat de voortgang was. Toegevoegde waarde is... De dienstverlening vind ik zeer matig tot slecht. Het hele bouwbegeleidingstraject heeft heel lang geduurd, waarbij ik meerdere keren heb moeten vragen wat de voortgang was. Toegevoegde waarde is minimaal en het leek erop of men dit bb-traject voor het eerst deed. Geen reactie op mijn apps en geen uitleg en toelichting bij de eindfactuur.

Sterke punten BIJN.nl

Het contact wat met het bedrijf Uretek is gelegd. Maar of dit het juiste bedrijf met de juiste oplossing is moet nog blijken.

Reactie BIJN.nl:

Uw reactie verbaasd ons, we hebben de funderingsproblemen geconstateerd, herstelplan gemaakt. scheefstand meting gedaan en werkzaamheden begeleid. Tijdens de werkzaamheden zijn wij de gehele dag... Uw reactie verbaasd ons, we hebben de funderingsproblemen geconstateerd, herstelplan gemaakt. scheefstand meting gedaan en werkzaamheden begeleid. Tijdens de werkzaamheden zijn wij de gehele dag gebleven. Het was aangenomen werk, echter wilde u later een uurtarief hebben, hadden we dat maar gedaan. Uiteindelijk hebben we meer uren erin gestopt.

Eijlander

Uitvoering verliep prima. Netjes op tijd.
De duur van de inspectie en het rapport met wat foto's vind i km niet echt in verhouding tot de kosten.
Er moet worden betaald voor het opvragen...
Uitvoering verliep prima. Netjes op tijd.
Er moet worden betaald voor het opvragen van tekeningen, dit is niet gelukt. Hoe belangrijk waren deze tekeningen voor het onderzoek is mij niet duidelijk. Ze zijn nu niet beoordeeld

Sterke punten BIJN.nl

Mensen in de uitvoering komen deskundig er over, nemen de tijd voor je en adviseren goed.

Mark en Julie

Wij hebben BIJN ingeschakeld voor een bouwkundig rapport en een taxatie. De communicatie verliep zeer soepel, de medewerkers waren professioneel en vriendelijk.

Goede communicatie
Komen afspraken na
Werken snel en efficient

van Dijck

Prima ervaring, alles volgens afspraak

Sterke punten BIJN.nl

Verwachtingen waargemaakt en snel.

Deerenberg&Van Leeuwen Nieuwkoop

Sterke punten BIJN.nl

kan snel afspraak gemaakt worden

C.E von Oerthel

Normaal hele goede ervaringen, alleen dit keer was het een redelijk summiere keuring. Het keuringsrapport telde maar een aantal pagina’s, niet zo uitgebreid als wat ik gewend ben.

P.Laban

Vriendelijke man die voortvarend te werk ging, overal keek ( ook op het dak en in de kruipruimte), al mijn vragen beantwoordde en ook kleine details meldde die ik nog niet had gezien. Maakte overal... Vriendelijke man die voortvarend te werk ging, overal keek ( ook op het dak en in de kruipruimte), al mijn vragen beantwoordde en ook kleine details meldde die ik nog niet had gezien. Maakte overal foto's van en een goed volledig rapport, zodat ik weet waar ik nu en de komende jaren aan toe ben. Ik ben heel tevreden.

Sterke punten BIJN.nl

Snelle reactie, alles goed geregeld.