BIJN.nl

Krista

Vriendelijk personeel, neemt tijd voor de vragen die wij hadden.

Vriendelijk. Veel ervaring.

saskia bahadoer

Vriendelijke man , ervaren , op tijd , fijn samenwerking

Sterke punten BIJN.nl

makkelijk om een afspraak te maken

Wendy

We hebben bijn.nl ingeschakeld voor een bouwkundig rapport mbt de renovatie van een badkamer en toilet. Ik heb het als positief ervaren, deskundig en vriendelijk. Ze nemen de tijd om alles te... We hebben bijn.nl ingeschakeld voor een bouwkundig rapport mbt de renovatie van een badkamer en toilet. Ik heb het als positief ervaren, deskundig en vriendelijk. Ze nemen de tijd om alles te bekijken.

Uitgebreid overzichtelijk rapport

Pascal

Ontzetten professionele dienst

Sterke punten BIJN.nl

Scherpe prijs en duidelijk rapport

Folkert van de Waardt

Tevreden, telefonisch contact was goed en de gemaakte afspraak daarna ook. Het werk maakt eht wel dat het niet heel persoonlijk is, maar wij hadden zelf ook kunnen beslissen bij de keuring aanwezig... Tevreden, telefonisch contact was goed en de gemaakte afspraak daarna ook. Het werk maakt eht wel dat het niet heel persoonlijk is, maar wij hadden zelf ook kunnen beslissen bij de keuring aanwezig te zijn. IK heb nu niemand echt in levende lijve gezien.

Sterke punten BIJN.nl

Alles was snel geregeld, dat vonden wij erg fijn.

Bert Voorneveld

Snel vriendelijk

Swanenberg

Prima was verbaasd hoe nauwkeurig er gewerkt werd wat natuurlijk belangrijk is voor een keuring

Zie vorige puno

Roel

Goede communicatie, netjes op tijd.

Vriendelijk

Juriaan Brands

De opdracht viel in eerste instantie veel te duur uit, mogelijk waren enkele extra opties dubbel gerekend. De klantenservice was echter vriendelijk en behulpzaam; na een telefoontje is alsnog met de... De opdracht viel in eerste instantie veel te duur uit, mogelijk waren enkele extra opties dubbel gerekend. De klantenservice was echter vriendelijk en behulpzaam; na een telefoontje is alsnog met de juiste prijs gerekend.
Bouwkundig rapport is degelijk en duidelijk. Hersteladvies is erg summier, dit bestaat uit slechts enkele woorden per gebrek en is de extra kosten nauwelijks waard. Onderhoudsadvies is erg algemeen en het kostenoverzicht is niet duidelijk toegelicht.

Relatief goedkoop
Klantenservice vriendelijk en behulpzaam