BIJN.nl

JHP Huttmann

Zeer goed zeer positieve ervaring. Allemaal zeer vriendelijk, duidelijk en oprecht.

Sterke punten BIJN.nl

Als deskundige kreeg ik Dhr Gommers en is heel deskundig, ervaren en betrouwbaar. Je ziet dat hij veel ervaring heeft en zag punten waar ik niet op geleden had. Kijkt naar reële punten en de vragen... Als deskundige kreeg ik Dhr Gommers en is heel deskundig, ervaren en betrouwbaar. Je ziet dat hij veel ervaring heeft en zag punten waar ik niet op geleden had. Kijkt naar reële punten en de vragen die ik stelde kreeg ik een duidelijk (in begrijpbare taal) en zeer compleet antwoord. Aanrader.

Hans Oostrom

Plezierige en deskundige aanpak

Snelheid

Wiese

Zijn zeer transparant

Lydia Kist

Afspraak kon op zeer kort termijn. Duidelijk rapport wat heel snel in mijn bezit was,

Persoonlijk contact na keuring

Angela

Super professioneel. Hij nam uitgebreid de tijd en heeft alles goed uitgelegd.

Professioneel, mooi rapport.

R. Hille

Vakkundig specialist welke een goed onderzoek heeft geleverd.

Sterke punten BIJN.nl

Snelle service met de afspraak.
Kundig bouwspecialist

P. Lopes

Vriendelijke mensen, Snelle service

Uitstekend vakbekwaam

Reactie BIJN.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier in uw nieuwe woning. Mooie plekje daar!

Roodenburg

Fijne communicatie via de email. Op zeer korte termijn beschikbaar. Nog dezelfde dag het rapport ontvangen.

Zorgvuldig en snel

Reactie BIJN.nl:

Graag gedaan, snelheid is zeer belangrijk bij een NTA8060 bouwkundig rapport. Veel woonplezier!!

Nienke Paardekoper

Heel professioneel en duidelijk

Goeie communicatie, helder

Bedankt!

Fam. van den Berg

Het eerste rapport zal er veel belovend Er kwam commentaar van aannemer Hierna lieten ze het volkomen afweten Ben nu al een 6 maanden bezig te bereiken. Nemen telefoon niet op spelen verstoppertjes... Het eerste rapport zal er veel belovend Er kwam commentaar van aannemer Hierna lieten ze het volkomen afweten Ben nu al een 6 maanden bezig te bereiken. Nemen telefoon niet op spelen verstoppertjes - die indruk heb ik in ieder geval terwijl gewoon wat ik misdaan om zo met mij om te gaan.

zie ik niet.

Reactie BIJN.nl:

Snap dit niet helemaal, we zijn gewoon goed bereikbaar, telefoon, mail en app.