BIJN.nl

Snel, kundig, netjes afgehandeld en goed overleg

Zie boven

Oudenhoven

Chapeau

Kennis, klantvriendelijk

F. Swart

Via BIJN heeft Jurgen Gommers bij de oplevering ons huis geinspecteerd. Hij deed dat op een zeer professionele en deskundige wijze waardoor ik met veel vertrouwen de oplevering heb beleefd. Alle... Via BIJN heeft Jurgen Gommers bij de oplevering ons huis geinspecteerd. Hij deed dat op een zeer professionele en deskundige wijze waardoor ik met veel vertrouwen de oplevering heb beleefd. Alle grotere, maar ook de kleine punten die nog niet helemaal in orde waren zijn opgemerkt en door de bouwer overgenomen. Dit alles ging in een prettige sfeer, mede door de duidelijke en proffesionele wijze van communiceren. Een zeer sterke aanbeveling om bij een opleveringskeuring gebruik te maken van de diensten van BIJN en in deze met inspecteur Juben Gommers.

Sterke punten BIJN.nl

Kennis, expertise, professonaliteit en communicatie met de bouwer/aannemer.

Ik heb gebeld met de vraag of er spoed een afspraak gemaakt kon worden. daarop werd gezegd dat het druk was. dus pas eind volgende week kon er iemand langskomen.dus ik zou verder kijken.toen is mij... Ik heb gebeld met de vraag of er spoed een afspraak gemaakt kon worden. daarop werd gezegd dat het druk was. dus pas eind volgende week kon er iemand langskomen.dus ik zou verder kijken.toen is mij gezegd dat ik later de afspraak kon afzeggen zonder te melden dat er kosten in rekening werd gebracht.Ik maak elders een afspraak omdat zei eerder konden. en zeg de afspraak bij BIJN af waarna ik een rekening krijg.

Sterke punten BIJN.nl

zijn gefocust op geld en geen service

Van Overveld

Zeer goed

Sterke punten BIJN.nl

Helder duidelijk en ook op latere tijdstippen bereid om te helpen.

Lisanne

Super goed!

Vriendelijk, duidelijk en professioneel

Linda

Goed verlopen.

Sterke punten BIJN.nl

Netjes alles gecontroleerd en alles uitgelegd.

Kaspur van der Lem

Top

Snel, goedkoop, vriendelijk

Tonneijk

Zeer goed

Komen afspraken na.

Merlin van Eijk

Snelle en volledige afwerking.

Sterke punten BIJN.nl

Wordt ook veel op veiligheid gelet.