BIJN.nl

Goed overzichtelijk rapport

Sah bv

Keuring na verbouw.
Keuring na verbouw.
De keuring werd vlot afgewerkt hierdoor werden essentiële zaken vergeten. Bijna overal moest de keurmeester op worden gewezen. Ook de kosten van reparatie of afbouw werden erg laag geschat door werknemer. Zo was het vergeten van de vloerisolatie een post van € 900 terwijl dit in werkelijkheid bijna € 5.000 is.
Verder zijn posten, zoals tegelen en stuken van de keuken, totaal niet opgenomen bij de kosten.
Verder heb ik betaald voor warmtefoto van de muren. Dit kon opeens niet maar kreeg het bedrag ook niet gecrediteerd.
Al met al zeer teleurstellend en we kunnen niets met het rapport

Sterke punten BIJN.nl

Was correct op tijd volgens afspraak aanwezig.

Reactie BIJN.nl:

Jammer van uw ervaring, wij doen regelmatig bouwkundige jurdische onderzoek. Dit zijn uitgebreide onderzoeken met allerlei toetsing van richtlijnen. We snappen daarom ook niet waarom u ontevreden... Jammer van uw ervaring, wij doen regelmatig bouwkundige jurdische onderzoek. Dit zijn uitgebreide onderzoeken met allerlei toetsing van richtlijnen. We snappen daarom ook niet waarom u ontevreden bent. U kunt toch gewoon de tegenpartij aansprakelijk stellen.

U.Yilmaz

Zeer goede ervaring

Sterke punten BIJN.nl

Wij waren erg blij dat Wil Smulders onze keuring heeft verricht zeer Proffesioneel heeft het belang van de klant hoog in het vaandel staan. TOP

Kai

Slechte ervaring met de betreffende taxateur. erg traag met zijn taxatie en slechte communicatie

Sterke punten BIJN.nl

ik heb geen commentaar op het platform maar deel hierbij puur mijn ervaring mvt de specifieke taxateur

Donna

Uitgebreid rapport

Marijke van Dommelen

Heel goed, zeer veel opleverpunten ontdekt.

Sterke punten BIJN.nl

Kennis van zaken, heel duidelijk tegen aannemer.

Jordy

Duidelijk

Grondig

Arno Kobijn

Een goede ervaring met Arno Kobijn.

Sterke punten BIJN.nl

eerlijk en ze leggen in makkelijke taal uit wat er aan de hand is en wat je evt kan doen om dit op te lossen. Je kan duidelijk zien dat het een specialist is, ook had hij antwoord op al mijn vragen.

Prima, correct en ter zake kundig

fluexibiliteit