BIJN.nl

P. Lopes

Vriendelijke mensen, Snelle service

Uitstekend vakbekwaam

Reactie BIJN.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier in uw nieuwe woning. Mooie plekje daar!

Roodenburg

Fijne communicatie via de email. Op zeer korte termijn beschikbaar. Nog dezelfde dag het rapport ontvangen.

Zorgvuldig en snel

Reactie BIJN.nl:

Graag gedaan, snelheid is zeer belangrijk bij een NTA8060 bouwkundig rapport. Veel woonplezier!!

Nienke Paardekoper

Heel professioneel en duidelijk

Goeie communicatie, helder

Bedankt!

Fam. van den Berg

Het eerste rapport zal er veel belovend Er kwam commentaar van aannemer Hierna lieten ze het volkomen afweten Ben nu al een 6 maanden bezig te bereiken. Nemen telefoon niet op spelen verstoppertjes... Het eerste rapport zal er veel belovend Er kwam commentaar van aannemer Hierna lieten ze het volkomen afweten Ben nu al een 6 maanden bezig te bereiken. Nemen telefoon niet op spelen verstoppertjes - die indruk heb ik in ieder geval terwijl gewoon wat ik misdaan om zo met mij om te gaan.

zie ik niet.

Reactie BIJN.nl:

Snap dit niet helemaal, we zijn gewoon goed bereikbaar, telefoon, mail en app.

Gijs Piscaer

Doet wat het belooft, leuk in de omgang en professionals!

Sterke punten BIJN.nl

Snel, vakkundig en denkt mee

LiZ

Professionele en duidelijke keuring. Vragen worden goed beantwoord

Sterke punten BIJN.nl

Binnen een week een afspraak, professionele onafhankelijke keuring

Carla

Op verzoek kreeg ik snel een offerte gestuurd.
Afspraak maken ging goed.
Ruim op tijd was de uitvoerder bij het huis. Er werd gedegen gekeken, onderzocht en eventueel aan ons uitgelegd. Op verzoek kreeg ik snel een offerte gestuurd.
Afspraak maken ging goed.
Het rapport is uitgebreid, overzichtelijk en duidelijk gemaakt.
Complimenten, in ieder geval voor uitvoerder Wil van deze inspectie.

Zie boven

Anne

Prima ervaring. Zeer kundig advies en grondige aanpak. Ook rapport was voldoende uitgebreid en onderbouwd.

Kundig, snelle oplevering rapport

Reactie BIJN.nl:

Streven er ook altijd naar om binnen 1 a 3 werkdagen het rapport al aan te leveren.

Anne De Lorenzo

Heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben ons uit de brand geholpen door voor ons te gaan bellen toen er niemand beschikbaar was

Sterke punten BIJN.nl

Afspraken worden zeer secuur nagekomen

Slijkhuis

Snel en vakkundig

Sterke punten BIJN.nl

Snelle keuring was mogelijk en dezelfde dag nog het rapport ontvangen.