BIJN.nl

Van Overveld

Zeer goed

Sterke punten BIJN.nl

Helder duidelijk en ook op latere tijdstippen bereid om te helpen.

Lisanne

Super goed!

Vriendelijk, duidelijk en professioneel

Linda

Goed verlopen.

Sterke punten BIJN.nl

Netjes alles gecontroleerd en alles uitgelegd.

Kaspur van der Lem

Top

Snel, goedkoop, vriendelijk

Tonneijk

Zeer goed

Komen afspraken na.

Merlin van Eijk

Snelle en volledige afwerking.

Sterke punten BIJN.nl

Wordt ook veel op veiligheid gelet.

Ladrak

Kundig

Mark

Helaas een flinke lekkage over het hoofd gezien. Na 7 dagen kwam er op 3 plekken water naar binnen bij mijn dakkapel. Kon op geen enkele medewerking rekenen. Niet eens even langs komen om te helpen... Helaas een flinke lekkage over het hoofd gezien. Na 7 dagen kwam er op 3 plekken water naar binnen bij mijn dakkapel. Kon op geen enkele medewerking rekenen. Niet eens even langs komen om te helpen waar de lekkage vandaan kwam. Hier moest ik een ander bedrijf voor inschakelen wat ook weer 350 euro kosten. Fouten maken kan, vind het wel slecht maar goed. Maar vervolgens niet even helpen met het probleem vindt ik erg slecht. De eigenaar van deze onderneming kwam langs dus zou daar wel wat meer van verwachten. Zou deze partij niet adviseren

Sterke punten BIJN.nl

Rapport was verder goed opgesteld. Dus als er geen problemen zijn is het een goed bedrijf. Hiervoor schakel je ze echt niet in.

Reactie BIJN.nl:

Tijdens de opname is er zowel gewezen dat de dakkapel verstopt zat en dat er actie genomen moest worden. Op het platte dak hebben we ook gestaan van de uitbouw. Hier duidelijk aangegeven dat het... Tijdens de opname is er zowel gewezen dat de dakkapel verstopt zat en dat er actie genomen moest worden. Op het platte dak hebben we ook gestaan van de uitbouw. Hier duidelijk aangegeven dat het lood direct vervangen moest worden. Dit is ook netjes vermeld in het rapport. Dat er nu lekkage is, is het gevolg van. Jammer dat het niet opgevolgd is.

M. Rosier

Bouwkeuring goed uitgevoerd, helder verslag, tevens helder info tijdens telefoongesprek.
Taxatie goed uitgevoerd, maar niet een volledig verslag gemaild. Wel hersteld.

Snelle reactie, deskundige mensen

B. van Dam

Dat is prima

Sterke punten BIJN.nl

Prijs was goed. Verder ook snelle opvolging en contact.