Kwaliteit
Personeel
Prijs
8.2/10

Ingrid

Pluspunten

We zijn erg blij met de bijles van Julia

Brigitte

Pluspunten

Wij zijn heel tevreden. We hebben meerdere docenten bij ons thuis, waar we erg blij mee zijn.

Ingrid

Pluspunten

Goed en snel geregeld
Super contact met de bijles student
Goed en snel geregeld
Super contact met de bijles student
Zeker aan te bevelen om bij Bijles Match bijlessen te nemen als dat nodig mocht zijn. Erg fijn dat je ook zelf kan bepalen wanneer je evt je uurtjes wil gebruiken.

Pluspunten

Aardige studenten medewerkers
Kaart is een jaar lang geldig

Carla

Verbeterpunten

Na aanmelding kwam het contact maar moeizaam stond stand. Ik heb meerdere keren moeten bellen. Daarna kreeg ik dat er geen bijlesdocent beschikbaar was. Toen ineens were er contact opgneomen door... Na aanmelding kwam het contact maar moeizaam stond stand. Ik heb meerdere keren moeten bellen. Daarna kreeg ik dat er geen bijlesdocent beschikbaar was. Toen ineens were er contact opgneomen door Marwa, die we nieuwe regiocoordinator bleek te zijn. Zijn ging voortvarend te werk en vond een hele goede docent. Ze bleef ook contact houden. Betalen van de lessen via het system loopt prettig, geen gedoe met lessen die binnen een maand gebruikt moeten zijn. Het gedoe aan het begin was dus even pech. Nu zijn we zeer tevreden.

Margriet

Pluspunten

Prettig dat de communicatie via mail, maar ook via sms mogelijk is. Snelle bereikbaarheid. Souplesse bij ziekte van de bijlesafnemer.

Verbeterpunten

Eerder achteraf de ervaring dat de bijlesverlener niet in het weekend af kon spreken, terwijl dit wel was besproken. Afspraken vastleggen?
Is het mogelijk om bij de bevestiging van een nieuwe...
Is het mogelijk om bij de bevestiging van een nieuwe afspraak in dezelfde mail zichtbaar te maken hoeveel lessen er nog open staan?

Margot

Pluspunten

Goede en snelle communicatie. Goede aansluiting tussen docenten en leerlingen.

?

Bas Otte

Pluspunten

Fijn dat bijles aan huis komt

Ener

Pluspunten

Pluspunten
- Duidelijke afspraken
- To the point
- Docent denkt mee
- Geen klik met docent dan wordt meteen gekeken naar een andere docent

Verbeterpunten
- Docenten wat meer inzicht over te gebruiken lesmateriaal.

Michas

Pluspunten

de bijlessen waren snel geregeld