Pascal van der Zwaan

Carolien verstaat niet alleen de kunst van een goudsmit, maar ook de kunst van het persoonlijke contact. Ze luistert oprecht en met liefde naar je verlies ervaring en is zeer zorgvuldig in haar... Carolien verstaat niet alleen de kunst van een goudsmit, maar ook de kunst van het persoonlijke contact. Ze luistert oprecht en met liefde naar je verlies ervaring en is zeer zorgvuldig in haar werk. Een vakvrouw die prachtige sieraden maakt. Voor mij heeft ze twee prachtige ringen gemaakt, waarmee mijn vader iedere dag dichtbij voelt. Dank je wel, Carolien.

Wat lief.
Dankjewel Pascal.
Graag gedaan!

Ilona

Ik ben zo ontzettend blij met mijn ring, zo'n mooi aandenken aan mijn dochter.
Dank je wel Carolien voor dit prachtige sieraad.

Reactie Bij Mij Assieraden:

Graag gedaan lieve Ilona.

Maaike

Uitstekend

Dankjewel Maaike!

Marion Haaijer

Het prachtige sieraad van mijn man heeft ze zo zorgvuldig en kundig gemaakt . De tekst op de kaart die we kregen, van Charles Bukowski, was dezelfde als die mij al hielp en nog helpt. Ik had meer... Het prachtige sieraad van mijn man heeft ze zo zorgvuldig en kundig gemaakt . De tekst op de kaart die we kregen, van Charles Bukowski, was dezelfde als die mij al hielp en nog helpt. Ik had meer tijd nodig voor mijn sieraad, maar Ik wist zeker (door haar verhaal, de kaart en dat ze ook het sieraad van mijn man heeft gemaakt) dat ik door Carolien mijn sieraad wilde laten maken.
En dan is mijn sieraad ook klaar. Ontroerd was ik, toen ik dat prachtige medaillon in m'n handen kreeg. Een verborgen lieve schat met voelbaar zijn aanwezigheid. Ik draag hem in en nu ook op mijn hart. Dankjewel lieve Carolien. Je hebt mijn verbondenheid met mijn zoon prachtig vorm gegeven.

Woorden die in me opkomen: Vakkundig, meelevend, goede afspraken, meedenkend, betrouwbaar, liefdevol, luisterend, kunstenaar.

Reactie Bij Mij Assieraden:

Dankjewel voor jullie vertrouwen. Ik ben blij dat ik dat voor jullie heb mogen maken.

Lizzy

Wat een fijne ervaring heb ik gehad. Carolien is echt een topvrouw die enorm goed is in haar werk! Ze heeft alles met zoveel liefde aangepakt. Echt een eerbetoon aan mijn papa

Reactie Bij Mij Assieraden:

Dankjewel Lizzy. Heel erg fijn om te lezen.

Lisette

Wat een lieve vrouw is Carolien! Ze dacht zo goed mee, nam de tijd en heeft een prachthanger voor me gemaakt. Ik draag mijn lieve zoon nu voor altijd bij me, dichtbij mijn hart. Liefde houdt niet op... Wat een lieve vrouw is Carolien! Ze dacht zo goed mee, nam de tijd en heeft een prachthanger voor me gemaakt. Ik draag mijn lieve zoon nu voor altijd bij me, dichtbij mijn hart. Liefde houdt niet op waar het leven eindigt ♡

Reactie Bij Mij Assieraden:

Zo is het lieve Lisette. Dankjewel voor je vertrouwen en persoonlijke verhaal.
Ik hoop dat de ketting je troost geeft.
Lieve groet Carolien.

Jip Meijs

Ik heb een hele mooie ring uitgezocht waar ik super blij mee ben. Hij is zo als ik gehoopt had. En hij was ook eerder af dan verwacht.

Reactie Bij Mij Assieraden:

Fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent.
Lieve groet Carolien.

Timo

Heel plezierig en passend bij deze verdrietige aanleiding.

Reactie Bij Mij Assieraden:

Dank voor je review, Timo, Fijn om te lezen. Groet Carolien.

K. Schopman

Mijn bezoek aan Carolien gaf mij even een realiteit check. Heb denk ik in deze tijd niet zo spontaan gehuild. Ze had er alle begrip voor dat gaf me een fijn gevoel. Nog fijner is dat zij mij... Mijn bezoek aan Carolien gaf mij even een realiteit check. Heb denk ik in deze tijd niet zo spontaan gehuild. Ze had er alle begrip voor dat gaf me een fijn gevoel. Nog fijner is dat zij mij sierraad eerder af had dan verwacht. Draag mijn ouders nu bij mij op hun verjaardagen en dat geeft mijn een heel gevoel.
Ook die kleine gravure maakt het af. Dankjewel

Reactie Bij Mij Assieraden:

Wart een fijn berichtje lieve Sandra. Graag gedaan. Lieve groet Carolien.

Jasper

Met de familie verschillende sieraden laten maken. Ik ben voor een zegelring gegaan, welke prachtig is. Ik weet zeker dat ik geen mooier en unieker aandenken had kunnen krijgen. Hoe meer ik er naar... Met de familie verschillende sieraden laten maken. Ik ben voor een zegelring gegaan, welke prachtig is. Ik weet zeker dat ik geen mooier en unieker aandenken had kunnen krijgen. Hoe meer ik er naar kijk hoe meer er te ontdekken valt. Echt een eigen leven lijkt de ring te hebben. De gekozen kleur brengt de wens van groen en blauw, maar dan in harmonie, volledig tot zijn recht. Ik vind het ongelofelijk hoe Carolien het beeld en de symboliek in mijn hoofd zo heeft kunnen creëren. Kleine schitteringen van de sterren en grotere zilveren vlokken als een soort zilveraders. Hij is prachtig en ben haar er zeer dankbaar voor!

Reactie Bij Mij Assieraden:

Dank voor je mooie review, Jasper.
Het was een bijzondere opdracht voor jullie hele club. En dan heel blij dat het zo goed gelukt is.
Graag gedaan natuurlijk.