Informatie op de website / Information on the website
Snelheid levering / Speed delivery
Info over verloop order / Info about pass order
Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Reactiesnelheid / Reaction speed

Voor het eerst wat besteld en met een goede maat aanduiding van de maten van kleding

Heel vlot en snelle levering

Veel keuze in grote maten

Geachte klant,
U heeft nu twee keer de zelfde referentie gegeven zonder uitleg? Het blijft voor ons dus een raadsel waarom wij slecht scoren in de reactie snelheid en Klantvriendelijkheid. We willen u graag helpen als wij dan ook weten wat er speelt hierin.

Heel vlot en snelle levering

Veel keuze in grote maten

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie. U geeft ons een 6 in klantvriendelijkheid en reactie snelheid. Kunt u ons laten weten wat u hiermee bedoelt zodat wij dit kunnen verbeteren in de toekomst.
Mvg Ricardo

Mooie winkel en goed contact

Vlotte terugkoppeling over bestelling

Prima ervaring met duidelijke website en afhandeling van de order

Duidelijkheid
Goede informatie

Jeroen bakker

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Retour zending formulier is zonder adressticker

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, u geeft aan als verbeterpunt dat er geen adres sticker bij de zending zat. Dit klopt, ons adres staat gewoon op de retour formulier aangegeven. Voor het terug zenden is de klant zelf verantwoordelijk, dus het is aan u om dit zelf te regelen. Wij zijn wel bezig om dit te gaan verbeteren in de toekomst.

Paul

Super netjes geregeld ivm verkeerde maat besteld.

Ik had een te groot shirt besteld en terug gestuurd. Andere shirt kwam snel binnen.

Wel jammer dat ik zelf de retourkosten moet betalen. Daar zit nog een winstpuntje

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Retourkosten vergoeden of gratis retourneren

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, om terug te komen op uw bestelling, wij hadden de omruiling gewoon gratis naar u willen versturen vanwege de omruiling maar u heeft zelf een nieuwe order geplaatst zie ik in uw klantenkaart. Wat betreft de kosten voor retour zenden, deze betalen wij inderdaad niet omdat wij de laagste prijzen aanbieden op onze website, en wij al gratis versturen vanaf 75 euro ( ook de omruiling betalen wij ). Wij houden liever de prijzen laag en geven onze klanten de beste service.

Ruim voldoende pr

Prijzen

Groter assortiment??

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, u geeft aan meer assortiment, kunt u ons daarin even wat uitleg geven want wij hebben de ruimste keuze in grote maten herenkleding. Niemand heeft zoveel keuze als wij!
In 6XL T-shirts hebben wij meer dan 70 verschillende T-shirts !
Tevens geeft u ons een 6 voor informatie op de website, graag horen wij wat hiermee is zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.

Teun

Goede ercaring

duidelijk en snel

meer keuze

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, u geeft aan als verbeter punt meer keuze. Er is geen enkele grote maten heren winkel/website die zoveel aanbied als wij, dit vindt u echt nergens.
Kunt u ons even melden wat u dan precies bedoelt, of zoekt u een specifiek item?
Wij horen graag van u.