Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Info over verloop order / Info about pass order

Kees Dekker

Heel goed

Sterke punten / Strong points

product zoals omschreven, correcte prijsstelling. Geweldige en per omgaande nazorg

Edwin

Als je vraag op stuurt over je bestelling, krijg jé snel aanwoord TOP

Mooi website en duidelijk

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

De levering van kleding, voor dat ik mijn bestelling geleverd was ben ik drie weken verder,daar mag wel iets aangedaan worden, komt ook door de leverancier.

Geachte klant,
Bedankt voor uw review. Helaas heeft de levering naar ons wat langer geduurd, hierdoor heeft de levering inderdaad wat langer geduurd dan dat u van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Wij zouden uw bestelling normaal vrijdags binnen krijgen maar doordat wij niet geïnformeerd waren dat de leverancier op een andere vervoerder over ging, is alles pas na het weekend aan ons verzonden. Wij kregen uw bestelling dus pas op een woensdag binnen. Dit is gelukkig nu allemaal opgelost, de volgende order zal dus sneller geleverd gaan worden.

Engel

Mistery box gekocht en er zaten alleen maar shirts en overhemden in. Dat vond ik jammer

Goeie website

Diversere misterybox

Geachte klant,
Het is en blijft een mystery pakket.

R.mieloo

Snelle service en ruime keuze aan t-shirts

Veel keus

raymond

Vriendelijk personeel,veel keuze in kleding voor een maatje meer voor grooter mannen

Sterke punten / Strong points

eigenaar weet snel juiste maat te pakken en vriendelijk te woord gestaan

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, deze review geldt voor onze winkel, dus heeft de cijfer met betrekking tot levering en info geen invloed 😉

Fred Lokhorst

Voor een man met een meer dan Bourgondisch uiterlijk (1,90 meter en 140 kilo) is het altijd weer een feestje om bij Biggymans te mogen winkelen. Ruim assortiment waarbij altijd wel wat passends te... Voor een man met een meer dan Bourgondisch uiterlijk (1,90 meter en 140 kilo) is het altijd weer een feestje om bij Biggymans te mogen winkelen. Ruim assortiment waarbij altijd wel wat passends te vinden valt. Ook vandaag de zomergarderobe weer weten aan te vullen. En zoals gewoonlijk weer prima geholpen door het vriendelijke personeel. Tot de volgende keer maar weer!

Sterke punten / Strong points

Ruim assortiment aan grote maten en meest tijdloze mode.

N.v.t.

Kayleigh

Just after I ordered a raincoat, I received a call from the retailer. He explained that the raincoat was a tight fit, and recommended that I pick a size bigger. He would even put the bigger size in... Just after I ordered a raincoat, I received a call from the retailer. He explained that the raincoat was a tight fit, and recommended that I pick a size bigger. He would even put the bigger size in my order for me if I wanted. I was thankful, as I had ordered for my Husband who is very tall and broad and often has difficulty buying clothes that fit! The raincoat we received was a perfect fit.

Sterke punten / Strong points

Customer service was great, I was thankful for the tip!

NA

Manon

Geweldige service en prachtige kwaliteit

Goed geholpen

Niks

Geachte klant,
Bedankt voor deze review.

Hans Beernink

Top bedrijf. Super klantenservice.

Super klantvriendelijk.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Gewoon laten zoals het nu is.

Gijs

Helemaal super! Ik werd zelfs nog gebeld dat het misschien iets later kon worden ivm feestdagen. En de kleding is helemaal goed!

De service!