Informatie op de website / Information on the website
Info over verloop order / Info about pass order
Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Reactiesnelheid / Reaction speed

Goede ervaringen

Bestelling werd netjes opgestuurd en was snel binnen. Ook het retour sturen was snel geregeld.

Sterke punten / Strong points

Duidelijke foto's van de kledingstukken.

Niet echt

Alles wat er fout kon gaan buiten het bedrijf om ging fout. Eigenaar met hart voor de Zaak en klant zette alles recht

Niet echt bestudeerd

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Andere vervoerder is een aanrader, daar ging het fout.

Marko Spa

Mijn ervaring is goed met dit bedrijf

Sterke punten / Strong points

een snelle levering van het bestelde product

neen

Mark

Op tijd geleverd en de maat die ik besteld had

Blij dat er zo'n winkel is

Sterke punten / Strong points

De mogelijkheid van supergrote maten

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Mbt de betaalwijzen: jammer, dat er maar een paar gratis zijn en je voor de rest extra moet betalen. Biggymans is 1 van de weinigen, die dit doet. Bij 99% van de andere winkels hoef je nooit voor een creditcardbetaling of Paypal te betalen. Dit zou na zoveel jaren toch een keer verbeterd kunnen worden.

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, om even terug te komen op de verbeterpunt daar kan ik een duidelijk antwoord op geven. Doordat wij de laagste prijzen aanbieden, zou het toch raar zijn dat wij dan ook de extra kosten van deze betaal methodes moeten accepteren. Doordat wij veel betaal methodes aanbieden, staat het de klant vrij om te kiezen voor welke betaal methode hij kiest. Helaas moeten wij nu ook eenmaal voor de creditkaart en PayPal kosten betalen en vinden het dan ook normaal dat de klant hier aan mee betaald, zodat wij de laagste prijzen kunnen blijven aanbieden op onze website.

Anneke simons

Goed geregeld goede digitale communicatie toen vervoerder ons adres niet kon vinden was ook telefonisch overleg mogelijk

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Vervoerbedrijf waarmee ze werken maakte rare fout door aan te geven dat ze ons adres niet konden vinden maar dat heeft leverancier biggymans goed opgelost

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, kunt u ons alleen even laten weten waarom wij slecht scoren met info over verloop van de order? Dan weten wij ook wat we moeten verbeteren in de toekomst.

Evvie

Biggymans heeft fijne vrijetijdskleding voor de grote man tegen een redelijke prijs. Er is veel keus in de winkel.

Sterke punten / Strong points

In de winkel word je heel goed geadviseerd over de maat en pasvorm. De 3XL is bij een ander merk 4XL

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Op de website is het moeilijk te bepalen welk maat je nodig hebt.

Colijn

Van de maten klopt niks

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, u geeft als commentaar aan "van de maten klopt niks" Dat is erg vreemd want de artikelen die u heeft besteld staat toch echt de juiste gegevens bij.
Het kan inderdaad wel kloppen dat niet alle 4XL het zelfde vallen, omdat wij met meerdere leveranciers werken. Maar bij elke label plaatsen wij de juiste informatie!
Tevens geeft u ons een slecht cijfer en raad u ons bij niemand aan, terwijl toch niks verkeerds gedaan hebben. Nogmaals alle info staat gewoon netjes op onze website en alles klopt gewoon.

Update 26-07
Helaas antwoord klant niet dus kunnen wij ook niet verder helpen!

Goede webshop