Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Pascale Vigato

Voor de eerste maal een bestelling gedaan.

Sterke punten / Strong points

Goede en persoonlijke service, mails worden snel beantwoord

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Verzendkosten en terugzenden op eigen kosten

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, u gaf aan als verbeterpunt verzendkosten en terug zenden gratis maken. Wij versturen al gratis vanaf € 50,- uw bestelling is dus gratis verzonden aan u. Tevens is het voor kleine bedrijven niet haalbaar om ook de retour kosten op onze rekening te nemen. Wij houden liever de prijzen laag, en zijn eerlijk naar onze klanten toe. Nogmaals bedankt voor uw referentie.

Goed maar duur
nog vervelender dat er dan meteen defensief wordt gereageerd. Misschien hebben jullie gewoon dure merken. de reactie op mijn eerste review is als je niet tegen kritiek kan dan...

goede kwaliteit

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

pakket verstuurd met dpd. ik kreeg geen mail wanneer er geleverd ging worden en moest na de eerste mislukte levering zelf het pakket gaan halen. dat gaat bij post.nl veel beter.
een keer een track en trace en daarna geen bericht en maar een bezorgpoging is niet van deze tijd

Geachte klant,
Er is door ons totaal niet defensief geantwoord, wij hebben u enkel gezegd dat wij de goedkoopste zijn en hier ook een prijsgarantie op afgeven. Wij voeren inderdaad meerdere merken van laag tot hoog segment. U geeft ons tevens een 2 voor snelheid levering terwijl alles binnen een dag verzonden is aan u. U heeft gewoon netje een mail van ons ontvangen met track en trace code. Wij mogen toch ook netjes antwoord terug geven op uw review?

Th Boeder

Goede kwaliteit vlug gevonden wat ik zocht, alleen de verzending duurt lang zodat je gaat denken dat ik mijn geld kwijt ben misschien vlugger een mailtje sturen hoe of het zit?

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie om terug te komen op uw aanmerking. U heeft op 29 Juli om 19.13 een mail van ons gehad dat uw T-shirts besteld waren bij onze leverancier. Tevens stond er duidelijk bij het artikel 3 á 5 dagen levertijd. Helaas kunnen wij dit dan niet sneller leveren aan u. Zowel voor de bestelling als na de bestelling bent u netjes op de hoogte gehouden door ons.
mvg Biggymanskleding.nl

Ton Quist

Goede pasvormindicatie.

Twee overhemden besteld 5 maal xl. Prima op tijd, kleuren kwamen goed overeen met de plaatjes. Niks retour!

zie boven

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Materiaal informatie, waar het vandaan kom,t hoe geproduceerd, etc

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, helaas werken wij met zoveel merken en leveranciers dat het op het moment niet mogelijk is om al die info te plaatsen bij het artikel. Wellicht in de toekomst zal dit gaan gebeuren.

Carla Vogels

Helaas ben ik niet echt tevreden. Doordat mij niet was opgevallen dat ik een besteld artikel niet kon ruilen heb ik het wel teruggestuurd en daarmee kosten gemaakt. Wat ik dan nog vervelender vind...

Sterke punten / Strong points

De artikelen waren goed van kwaliteit.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Niet onnodig vernietigen van artikelen!

Geachte klant,
U koopt een spijkerbroek van onze outlet pagina voor € 15,- en verwacht van ons dat wij nadat u 3 keer is gemeld dat outlet artikelen geen recht hebben op retour, voordat u de bestelling plaatste dat wij de spijkerboek niet terug zouden nemen. De outlet pagina staat op een andere pagina op onze website, en duidelijker kunnen wij daar de teksten niet plaatsen.
Na diverse mail contact begreep u het eindelijk, en melde u dat wij de broek mochten houden. Omdat wij niet van u willen profiteren, en het niet onze fout is hebben wij gezegd dat we dan de broek zullen vernietigen omdat u deze niet wilde hebben.
En dan komt deze referentie, niet eerlijk naar ons toe al u zelf fouten maakt!

Nvt

bezorging mag wel sneller

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, helaas kunnen wij niet sneller leveren als dit ook netjes word aangegeven bij het product dat deze een levertijd heeft van 3 á 5 dagen. Als er bij een product staat dat deze een levertijd heeft kunnen wij niet binnen 24 uur leveren.

Eric Van de Sande

Goed snel en discreet

Goede service en levering

Adequaat telefonisch advies bij online bestellen.

Persoonlijk telefonisch advies

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Mogelijkheid van persoonlijk advies als USP etaleren.

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, u geeft aan "Mogelijkheid van persoonlijk advies als USP etaleren. " wat bedoelt u hier precies mee? Ik hoor het graag van u.

Albert van Dijken

Ik ben zeer tevreden over deze zaak. Bestellingen komen snel.

Uitgebreide collectie

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Jullie zouden een omrekening lijst kunnen plaatsen als je 7 xl hebt wat dat voor een maat is voor een gewone broek te kopen