8.5/10

Aardige mensen !

Goede service

..?

Zeer behulpzaam, goede service

doet er alles aan om klant tevreden te maken/houden

nee

n.kistemaker

prima

nee

H.A. van der Kraan

Goed, maar geen fysiek contact gehad alleen via website een broek besteld.

Nette afhandeling

Geen idee

Rob Bohle

Prima service, snelle afhandeling

ERG ruime sortering voor de groot uitgevallen mens.

Hou dit niveau vol van service

Gerard Aikema

Ik had wat problemen met terug sturen
Maar na een mail is het perfekt opgelost en zeer snel

snellen levering

Ongekende service en snelle beantwoording van vragen ! Grote klasse in grote maten !

U levert maat 9 maar is een kleine 8
in uw mail zou u
binnen 8 uur kontakt op nemen maar helaas nog niks gehoord

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,

Ik heb netjes contact met u opgezocht omdat wij even voor een raadsel staan over uw referentie. Graag hoor ik bericht terug zodat we weten wat er nou precies speelt.

Wat betreft de maat die u ontvangen heeft deze klopt precies, wij hebben meerdere leveranciers met meerdere maten tabellen. Vandaar dat wij alle info over de kleding netjes bij de artikelen plaatsen, deze maten staan er dus bij !
Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien.

Ik wacht uw reactie netjes af zodat wij precies weten waarom wij zo slecht zouden scoren, omdat u alle info netjes via de telefoon gekregen had van ons over uw retour.
mvg Ricardo

Update: Deze klant mailt niet terug en geeft ons dus ook geen antwoord terug. Helaas kunnen wij hier dus niks mee, als er klachten zijn en wij hier niet eerlijk antwoord op krijgen kunnen wij dit natuurlijk ook niet juist oplossen. Dit hele gebeuren blijft voor ons dus een vage scoren.

Snelle levering, kledingkast is passend bij verwachting

Zet bij kledingstukken hoeveel cm de maat is in omvang.

stiemsma

Zeer goed prima service

gelijk na betaling bevestiging en ingepakt

nadat we de link hadden gekregen stond er de andere dag dat dpd bestelling onderweg was dit was om 1745 echter pas de andere dag smiddags door post nl bezorgd ???

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Ik heb even alles netjes voor u nagekeken maar ik zie helaas niks verkeerds. U heeft uw bestelling op zaterdag 21-10 geplaatst, magazijn heeft toen uw bestelling vast ingepakt. Vervolgens is uw bestelling netjes afgehaald op dinsdag 24-10, omdat ons magazijn op de maandag gesloten is ( dit staat netjes aangegeven op uw order bevestiging en bestelling ) U heeft uw bestelling op woensdag 25-10 ontvangen, dit alles dus binnen de juiste verzend termijn van 24 uur.
Helaas versturen wij niet op de maandag, dit geven wij ook netjes aan. Hopende u hiermee geinformeerd te hebben.
mvg Ricardo