Klantvriendelijkheid / Customer friendliness

Kurt

Goede service

Niets op aan te merken

B.Vos

Zeer goede ervaringen. Snelle levering.

snelle levering.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Betere betaalmogelijkheden dan alleen Ideal.

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant, U geeft als verbeterpunt aan meer betaal methodes dan ideal. Wij bieden juist heel veel betaal methodes aan, Visa ,Mastercard, AfterPay ( achteraf betalen ), PayPal, Billink (... Geachte klant, U geeft als verbeterpunt aan meer betaal methodes dan ideal. Wij bieden juist heel veel betaal methodes aan, Visa ,Mastercard, AfterPay ( achteraf betalen ), PayPal, Billink ( achteraf betalen ), Vooraf overmaken. Dus er is meer dan alleen ideal betaling bij ons. Hopende u hiermee geïnformeerd te hebben. Mvg Biggymanskleding.nl

Dick Weggelaar

Leveren wat besteld wordt zou wel zo fijn zijn dan zonder aankondiging een ander merk sturen vind ik NIET kunnen.

Sterke punten / Strong points

Bezorging was volgens afspraak.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Ik had een joggingbroek van D555 besteld en dit staat ook op de factuur maar ik krijg een Rockford broek geleverd. Zonder aankondiging vind ik dat NIET kunnen. Bij Melvinsi had ik deze broek kunnen... Ik had een joggingbroek van D555 besteld en dit staat ook op de factuur maar ik krijg een Rockford broek geleverd. Zonder aankondiging vind ik dat NIET kunnen. Bij Melvinsi had ik deze broek kunnen bestellen. Dat ga ik dus voortaan doen.
Groet
Dick

Geachte klant,
Bedankt voor het aanpassen van uw referentie, om verwarring in de toekomst tegen te gaan zullen wij de naam "Rockford" van de joggingbroek bij de label naam D555 plaatsen.
Mvg Ricardo

Heijman

Precies wat ik zocht, kon ik ook daar vinden.*****

alles was aanwezig.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

de levering via derden duurde wat langer, bijna een week

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant, Helaas door de corona virus is alles vertraagd, wij konden dus niet eerder leveren omdat ook wij uw bestelling iets later hebben ontvangen,en ook naar u is er wat vertraging... Geachte klant, Helaas door de corona virus is alles vertraagd, wij konden dus niet eerder leveren omdat ook wij uw bestelling iets later hebben ontvangen,en ook naar u is er wat vertraging ontstaan. U heeft uw bestelling op een donderdag gedaan, 1 week later bestelling op donderdag ontvangen. Dat is ook net binnen de tijd van uw bestelling, omdat er bij een artikel een levertijd was van 5 werkdagen. Mvg Biggymanskleding.nl

T shirts van prima kwaliteit besteld, vorige gingen echt lang mee

Sterke punten / Strong points

ruime keus in grote maat

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

6 x xl heel prettig qua omvang, maar mijn man is niet zo groot en dan zijn de shirts echt lang

Simon

Zeergoed

Sterke punten / Strong points

veel keuze in grote maten

niet echt

Snelle bezorging

Broek gekocht

snelle levering

jargo

After phone contact with the owner about a little mistake ..we cleared the sky ...we both made mistakes and look to improve in the future ..stil thx for the phonecall and explanation :-)

Sterke punten / Strong points

fast reaction after a little mistake ...made me feel more convident about the solution :-)

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

we talked about it on the phone already so he knows ..and i,m sure he will working on it ...and will only improve in the future

Geachte klant,
We zijn allemaal menselijk en maken allemaal wel eens een fout, blij dat het is opgelost want ik heb liever een tevreden klant dan een boze :)
Mvg Ricardo

Kitty de Vos

Heel goed! Snelle levering aan Engeland. Mooi product. Goede maat.

Levering in buitenland.

Geen.