Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Sterke punten / Strong points

Aardige mensen, ruime sortering.

Hans Derksen

Levering vlot en kloppend

snelle levering

Boudewijn spijkers

Uitstekend prima. Snel geleverd precies wat ik besteld had zeker voor herhaling vatbaar

Snelle levering. Uitstekende service

Wil van Hoven

Winterjas gekocht en is perfect, echt heerlijk warm en voor een schappelijke prijs dus ga hier zeker meer aankopen doen!

Ik ben er al een keer geweest, vriendelijk geholpen.

Sterke punten / Strong points

Dat ze genoeg aanbod hebben, goed bereikbaar met de auto. Gelijk reageren op een vraag online.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Als je online iets bestelt krijg ik vijf verschillende mailtjes. Dat vind ik iets te veel.
Ik kon op de site zo snel niets vinden over een tegoedbon. Ik heb een mail gestuurd, maar kreeg helaas alleen als antwoord dat het wel op de site stond. Ik had het net iets klantvriendelijker gevonden als ze de hyperlink naar die specifieke site toe hadden gevoegd in de mail.

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, mijn excuses als er iets niet duidelijk naar u toe gemaild is over de kadon. Ik hoop dat de extra presentjes die meegezonden zijn met uw kadobon wel goed ontvangen zijn. Tevens zegt u dat u 5 mailtjes ontvangt van ons over de bestelling dat is wel vreemd, want dat horen er twee te zijn namelijk uw bestelling en de verzendmail. Wat wel klopt is dat u een apart mailtje van ons had ontvangen omdat de track en trace code systeem offline was, en hebben wij u netjes de track en trace code apart u toe gemaild.
Kunt u mij tevens even laten weten waarom de info verloop van de order zo slecht scoort, dan zal ik kijken wat wij kunnen verbeteren hierin.
mvg Biggymanskleding.nl

sjanie bolink

Keurig verzorgt

Service

Ga zo door

Fam Kennedy

Superfijne webwinkel, we zijn ook in de fysieke winkel geweest.
Werden meteen supergoed geholpen, heel vriendelijk en aardig naar onze verstandelijke beperkte zoon ,die ook een...

Sterke punten / Strong points

Prima website, ook de shop prima. Niks op aan te merken. De communicatie gaat goed via een mailtje, heel duidelijk allemaal.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Geen verbeter punten op te merken.

van Olffen

Kleing is ok , communicate omtrent de bezorging iets minder

goed

bezorging

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, wij begrijpen uw reactie niet helemaal. U heeft op zaterdag besteld en dinsdag is de bestelling netjes verzonden aan u. En woensdag is deze ontvangen volgens de track en trace code. Wat mist u dan aan communicatie? In uw email bevestiging staat netjes aangegeven wanneer uw bestelling geleverd word.

Ik hoor graag persoonlijk van u wat wij dan niet goed hebben gedaan, want dat is voor mij nu een raadsel.

mvg Ricardo

Snelle levering, klantvriendelijk en behulpzaam

Prima bedrijf. Snelle levering, goed produkt

Snelle levering, goed produkt