Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Miranda Hofman

Super netjes in gepakt toppie

Nee

Koos Koster

Uitstekend, snelle levering!

N.V.T.

N.V.T.

nvt

Gewoon goed

Sterke punten / Strong points

word netjes op tijd geleverd ;-)

nog geen

Sven

Bestellen ging erg makkelijk en de order was netjes verpakt en kwam op de afgesproken dag bij me.

Sterke punten / Strong points

Wat er op de website staat dat krijg je ook echt.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Bij de T-shirts ook aangeven dat de lengte van de shirts per merk verschillen

Geachte klant.
Bedankt voor uw review. Wij geven bij elke merk aan wat de maatvoering is. Ook staan van alle merken een matentabel op onze website. Elke merk heeft inderdaad zijn eigen omvang en lengte, en dat geven we netjes aan met de maatvoering.
Mvg Biggymanskleding team.

Bert van der Bend

Was een super pakket, snelle levering, mooie samenstelling

snelheid

goed na verpakking kijken

Geachte klant.
Bedankt voor uw review, wat bedoelt u precies met goed na de verpakking kijken? Want wij versturen alles in een blanco verzendzak ( nieuw )
Ik hoor graag van u.
Mvg...
Ik hoor graag van u.

Boudewijn spijkers

Uitstekende service

Sterke punten / Strong points

Erg goede kwaliteit en mooie kleding

H Krikken

Prima service

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Waarom t shirts per maat op de site kan toch ook 1 foto en dan de verkrijgbare maten erbij vermelden.

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, wij hebben de website zo ingericht dat er duidelijkheid is wat er wel en niet op voorraad is. Het komt vaak voor dat als men een leuk item ziet dat deze dan niet leverbaar is als men kijkt naar de maat ( bij andere webshops) Bij ons is het dus simpel en duidelijk weergegeven. U gaat naar u maat en ziet dan gelijk wat er leverbaar is. Dit scheelt een hoop frustratie en klik werk 😉
Mvg Biggymanskleding

Gunzeln Dennis

Sterke punten / Strong points

Snelle afhandeling van het bestelde

Alle Broersma

Mijn eerste ervaring was echt wel een daalder waard.

Sterke punten / Strong points

makkelijk om bestelling te plaatsen zeer overzichtelijk en binnen 2 dagen in huis vriendelijke bezorging en uitstekende kwaliteit en kwam helemaal goed voor de dag bij het huwelijk van kleindochter... makkelijk om bestelling te plaatsen zeer overzichtelijk en binnen 2 dagen in huis vriendelijke bezorging en uitstekende kwaliteit en kwam helemaal goed voor de dag bij het huwelijk van kleindochter kon niet beter een cum laude 10 waard.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

echt niet van toepassing voor mij.

Van Schijndel

Ervaring was goed moest alleen wel lang wachten op de shirts

Goede kwaliteit en pasvorm

Levertijd mag wat sneller

Geachte klant,
Uw bestelling had een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Dit was u ook netjes gemeld. Er zat 1 product bij die besteld moest worden bij onze leverancier. Nu had u op een donderdag besteld en was vrijdag de bestelling geplaatst bij onze leverancier. Normaal zouden wij dan na het weekend ( dinsdag ) uw bestelling versturen aan u. Helaas waren wij ook niet geïnformeerd dat onze leverancier naar een nieuwe vervoerder was over gestapt en is uw bestelling maandag pas naar ons verzonden. Gelukkig loopt alles nu weer beter en zullen wij bij bestelling naar onze leverancier binnen 3 tot 5 werkdagen leveren aan u. Alles wat bij ons op voorraad is word binnen 24 uur geleverd.