7.5/10
8.5/10
8.3/10

Gerard Hartmann

Update review 13-03-2019: na melding probable met printerstrepen op diamant glas nul komma nul reactie van Big Freddy.
Jammer. Beveel Big Freddy niet (meer) aan.

verpakking

service bij klacht over kwaliteit afdruk op diamantglas behoeft verbetering

Henk

Snelle levering en een uitstekende kwaliteit.

Gaat prima zo

Hoek

Via "mijn foto print" hier gekomen. Alles heel overzichtelijk en makkelijk.
Ook telefonisch goed bereikbaar( dat is een zeldzaamheid)

De duidelijkheid van de aangeboden producten. De verschillende categorieën, de keuzes, alles helder.

Het had erg prettig geweest als er een bevestiging was verstuurd n.a.v. mijn bestelling.
Nu moest ik bellen om te vragen of alles in goede orde ontvangen was.

Foto op hout af laten drukken. 2 gezichten. Nu is hout een natuurproduct en dat staat er expliciet bij. Maar nu zit er een donkere streep midden in een gezicht. Als je het hout een kwartslag gedraaid had, was er niets te zien. Dat is wel jammer. Hier had wel een beetje op gelet kunnen worden.

Gerard Hartmann

Voor het eerst een bestelling op diamantglas gedaan. Goede website met duidelijk aangegeven mogelijkheden. Snelle levering(sneller dan genoemde aantal werkdagen).
Jammer dat printerstrepen...

Duidelijk intuïtieve website. Snelle levering. Prima verpakking.

Vebetering nacontrole en/of klanten informeren over mogelijkheid van printerstrepen bij printen op diamantglas.

J. Broekhuizen

Snelle service en goede kwaliteit.
Ik heb inmiddels 4 foto’s op diamantglas en 2 foto’s op aluminium af laten drukken en ben hier zeer te reden over.

De sterke punten zijn de keuze in materialen en de keuze in afmetingen.
Ik heb verscillende keren zowel telefonisch als via mail vragen gesteld en deze zijn altijd snel, vriendelijk en afdoende beantwoord.

Het zou prachtig zijn wanneer er voorbeelden op de site staan van 1 veelkleurige foto die op de diverse materialen is afgedrukt. Hierdoor krijg je een beter beeld van de kleurenafdruk op de verschillende materialen.

Makkelijke site

`goede prijs/kwaliteit verhouding

snelheid

Tevreden

Goeie kwaliteit fotoafdruk op plexiglas

Jos Havekotte

Goed alleen krijg je geen info hoe lang een bestelling gaat duren en wanneer je het ontvangt.

Kwaliteit en prijs

Informeren over levertijd

Remco van Dam

Prima kwaliteit

Net iets duidelijker communiceren op de website, het was veel gezoek en gedoe voor drie maal hetzelfde