7.8/10

Remco van Dam

Prima kwaliteit

Net iets duidelijker communiceren op de website, het was veel gezoek en gedoe voor drie maal hetzelfde

Carola Bitter

Mijn ervaringen zijn prima, mooi profijt ontvangen, blij mee

Betrouwbaar, mooie kwaliteit

Eigenlijk niet, moest ff op foto wachten naar ja moet ook gemaakt worden, dus das logisch.
Ik weet niet of de levertijd ergens vermeld sraae, anders zou ik dat wel doen.

Ik ben bijzonder ontevreden over mijn laatste bestelling. Er zijn 2 plooien in het canvas en het ophangsysteem, waarvoor ik betaald heb, is er niet bij. Bovendien heeft het erg lang geduurd voordat...

Wat gaat u doen aan de slechte kwaliteit, het ontbreken van het ophangsysteem en de bijzonder lange en onacceptabele leveringstermijn ?

Reactie Big Freddy:

Hi Linda, erg vervelend om dat jouw order zo is gelopen. Dat is niet de manier hoe wij werken. Wij zullen direct contact met je opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen! Excuus voor dit ongemak en bedankt voor je review.

Prima afstemming en eenvoudig samen te stellen.

Ophangsysteem was niet helemaal duidelijk

Jana B

Ik heb al verschillende materialen besteld en was elke keer meer dan tevreden.

De Service is top, ik kan alleen maar aanraden iedereen zijn favoriete Fotos op te hangen.

Michelle

Afgelopen maand verhuisd naar een prachtig appartement. Besloten om i.p.v. simpele fotolijsten eens iets anders aan de wanden te brengen. Ik kwam via een zoekopdracht voor foto op glas bij Big...

Drukkwaliteit, uitgebreide informatie over de producten

Super leuke afbeeldingen

Snelle Levering

Stefan A.

Super Service en een super hoogwaardige print

Hoogwaardige producten

Katinka

Een makkelijke website om foto op glas te bestellen

foto uploaden met vormen

duurde 8 dagen voordat ik het binnen had. had het liever sneller gehad.

LD

De medewerkers bij Big Freddy zijn altijd vriendelijk en hebben veel ervaring om je te helpen.