Ludo Krouweel

Wat een super ervaring! niet eerder zo meegemaakt.
Wat een super ervaring! niet eerder zo meegemaakt.
Het bedrijf werkt met vakkundig personeel, zijn aardig, netjes en denken met de klant mee. Niets is teveel en alles kan. Zelfs met een tegenslag wordt er direct gecommuniceerd en gehandeld. Top service! een echte aanrader.

Maaike van Vliet

We hebben een zeer goede ervaring. Vooraf veel advies gehad en tijdens het aanleggen van de tuin veel overleg gehad waardoor het op rolletjes liep.

Houten

Vriendelijk en denkt goed mee.
Komt afspraken na
Goede prijs kwaliteit verhouding

Fulco de Baan

Kees en collega's hebben onze tuin, met passie, van a tot z aangelegd en ingericht.
Wij zijn erg tevreden over zijn advies, deskundigheid en persoonlijke betrokkenheid!
Dit heeft nl....
Dit heeft nl. geresulteerd in een prachtig eindresultaat, waar we zeer content mee zijn.

Karen van Gorp

Al 25 jaar is de firma Biesheuvel onze vaste hovenier. In deze jaren hebben zij al verschillende tuinen voor ons aangelegd en onderhouden. Waar ook in het land, zij staan altijd voor ons klaar.... Al 25 jaar is de firma Biesheuvel onze vaste hovenier. In deze jaren hebben zij al verschillende tuinen voor ons aangelegd en onderhouden. Waar ook in het land, zij staan altijd voor ons klaar. Niets is te veel! Kees en zijn team zijn zeer vakbekwame en hardwerkende mensen! Hebben goede ideeën en zoeken naar oplossingen. Voor ons als echte tuinliefhebbers is het fijn om zo’n goed team naast ons te hebben. Wij hopen nog vele jaren van hun diensten gebruik te kunnen maken!

Karen van Gorp

Nancy Stokman

Biesheuvel Groenservice heeft mijn bostuin aangepast en aangelegd. Wij hebben eerst een plan en ontwerp van de tuin bedacht. Kees denkt mee en is enorm servicegericht. Je krijgt een uitgebreide... Biesheuvel Groenservice heeft mijn bostuin aangepast en aangelegd. Wij hebben eerst een plan en ontwerp van de tuin bedacht. Kees denkt mee en is enorm servicegericht. Je krijgt een uitgebreide offerte waarin al het materieel en werk puntsgewijs is uitgeschreven. Bijna drie weken is er met zeer goede en bedreven mensen in mijn tuin gewerkt. Het materieel werd op tijd geleverd, precies zoals gepland en wat nodig was op die dag. Het liep zo gezegd gesmeerd. Kees is een vakman en raad ik aan een ieder aan!

Ontmoetingscentrum Bunnik Quarijn

Biesheuvel Groenservice heeft de afgelopen week, een parkeerplaats aangelegd voor de taxi en nieuw straatwerk rondom de ingang voor een ontmoetingscentrum in Bunnik, we zijn hier zeer tevreden over!

Ruud Lammers

Top!!! Vriendelijke mensen, denken mee en werken uitzonderlijk netjes. Ben al vele jaren een heel tevreden klant.

Alfred en Yvonne Halberstadt

Van een onooglijke tuin heeft het team van Biesheuvel groenservice de tuin veranderd in een prachtige tuin, waar wij iedere dag met veel plezier van genieten.
Niets dan lof over de werkwijze,...
Niets dan lof over de werkwijze, toegankelijkheid en kennis van de heer Kees Biesheuvel en zijn medewerkers.