Voldoet het product aan uw verwachtingen?
Wat is uw indruk van de website?
Hoe heeft u het contact met ons ervaren indien u contact heeft opgenomen met ons?

S.V. Lingewijk

Prima site

Ron Cremers

Prima maar vrij dure verzendkosten

gerry

Nog steeds geen levering, ik ben dus niet tevreden!

Beste Gerry,
Beste Gerry,
Erg vervelend dat het zo lang geduurd heeft voor de bestelling er was. Na jouw melding via Feedback zagen wij in het systeem van DHL dat jouw pakket inderdaad nog niet geleverd was. Wij hebben een nieuw pakket opgestuurd en inmiddels van DHL te horen gekregen dat het eerste pakket zoek is geraakt. Volgens het systeem van DHL is het tweede pakket inmiddels bij jou bezorgd. Mocht dit niet juist zijn dan horen wij het graag.

Dirk Martens / M2Work

Kan beter. Een enquete over iets wat ik gekocht heb, maar wat niet direct leverbaar is. Op website stond niet dat product niet direct leverbaar was. Dus kan ik het product zelf niet beoordelen... Kan beter. Een enquete over iets wat ik gekocht heb, maar wat niet direct leverbaar is. Op website stond niet dat product niet direct leverbaar was. Dus kan ik het product zelf niet beoordelen want ik heb het wel betaald, maar nog niks gekregen....

Rick F

Reductiekraan gekocht na telefonisch contact

Heemkundever Geleen

Goede en snelle levering. Ruime keuze

Reactie Biertap.eu:

Dank voor je review. We gaan kijken naar de track en trace, want het zou niet zo moeten zijn dat je deze alleen kunt volgen als je ingelogd bent.

Richard De Ruiter

Bierbrouwerij de Hanze

Top service! Ben langs het bedrijf geweest en kreeg uitgebreide informatie en demonstratie!

Reactie Biertap.eu:

Dank voor je mooie review Joel. Veel plezier met je biertap en mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het heel graag. Groet, Vincent

Koos Hartman

Aanschaf tap