Voldoet het product aan uw verwachtingen?
Wat is uw indruk van de website?
Hoe heeft u het contact met ons ervaren indien u contact heeft opgenomen met ons?

Goede ervaring, snelle levering

Noud Rooijakkers

Heeeeeeel goed.

Toon van der Ven

Snelle levering alleen heb ik meteen een mail gestuurd dat ik hem terug wil sturen omdat de vaten een andere hebben en die heb ik.
Ik heb alleen nog geen reactie ontvangen en ik moet hem...
Ik heb alleen nog geen reactie ontvangen en ik moet hem binnen twee weken retourneren.

Frans Westendorp

Goed! Ik kreeg uitstekend advies toen mijn bestelling aanvankelijk iet goed werkte (mijn fout) en het probleem werd snel opgelost door vervanging van een verkeerd besteld onderdeel

Zeer duidelijke website. Alle info is aanwezig

't Hofbrouwerijke

snelle degelijke service en naverkoop

Apollo S&H BV

Prima, recht door zee en efficient

T ABT

Mijn keuze om tapapparatuur zoals een koeler e.a. aan te schaffen bij Biertap.eu was snel gemaakt toen ik op mijn eerste vraag een uitgebreide waardevolle reactie kreeg. Er werd meegedacht en de... Mijn keuze om tapapparatuur zoals een koeler e.a. aan te schaffen bij Biertap.eu was snel gemaakt toen ik op mijn eerste vraag een uitgebreide waardevolle reactie kreeg. Er werd meegedacht en de service is uitstekend.