Voldoet het product aan uw verwachtingen?
Wat is uw indruk van de website?
Hoe heeft u het contact met ons ervaren indien u contact heeft opgenomen met ons?

Hans van de Peer

Aankoop droogtapinstallatie voor 2 dranken

Beste Hans,
Bedankt voor je review. Wij gaan nadenken over het makkelijker bestellen van een tap als onderkoeler. Mooi om te horen dat het contact met ons in elk geval prettig is verlopen....
Beste Hans,
Wij wensen je veel plezier met de tap. Mocht je vragen hebben dan horen we dat graag.

Kane Downs

Zeer goed!

Beste Kane,
Bedankt voor je mooie review en ook goed dat je er bij vertelt dat de bezorging slecht was. Ik ga hiervoor contact opnemen met de vervoerder.
Veel plezier met je bestelling....
Beste Kane,
Veel plezier met je bestelling.

Jan Schinkel

Goede ervaring vooral erg snel en direct

Bennie van der Velden

Prima service

Bart Willems

Prima, helder in communicatie

Chloé Gaelens

Is oké vlugge levering vriendelijke uitleg

Pieter Bartels

Goede service, aardige medewerkers

Beste Pieter,
Dank voor je mooie review. Veel plezier met de Kontakt 70 en mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.

Tom Dedecker

Goed, snelle levering en goede kwaliteit

Beste Tom,
Dank voor je goede review. Veel plezier met de spoeladapter en je biertap.

Edwin Kaptein

Super!!!

Beste Edwin,
Dank voor je reactie en feedback. We gaan nadenken hoe we de mogelijkheid in kunnen bouwen om direct schoonmaakspullen bij te bestellen.