Voldoet het product aan uw verwachtingen?
Wat is uw indruk van de website?
Hoe heeft u het contact met ons ervaren indien u contact heeft opgenomen met ons?

Lizet Van den heuvel

Zeer goed!

Beste Lizet,
Dank voor je mooie review. Hier worden wij blij van.
Veel plezier met de tapkranen en mochten wij iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag.

Sara Boey

Beetje problemen gehad met de levering, maar zeer goed opgelost door biertap.eu.
Vlotte en vriendelijke communicatie.
Partypump is zeer gemakkelijk te installeren en te gebruiken.

Beste Sara,
Dank voor je review. Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost en jij kunt genieten van je Partypump.

Bart Kooijmans

Bier was zeer goede kwaliteit en tapje met twee bierkranen werkte perfect. Ook goede service met uitleg.

Beste Bart,
Dank voor je mooie review. Goed om te lezen dat het bier goed smaakte en de tap goed werkt.

Peter Ten Westenend

Zeer goed en deskundig en een goede service

Beste Peter,
Dank voor je mooie review en feedback. Dit wordt erg gewaardeerd.
Veel plezier met je biertap en mochten wij iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag van je....
Beste Peter,
Dank voor je mooie review en feedback. Dit wordt erg gewaardeerd.

Michel Verplancke

Beste Michel,
Dank voor je reactie. Veel plezier met de fustkoppeling en ik hoor het graag als we nog iets voor je kunnen doen.

Meenink

Zeer tevreden, uitstekende service door Koen!

Angela Scheepers

Uitstekend

Hans van de Peer

Aankoop droogtapinstallatie voor 2 dranken

Beste Hans,
Bedankt voor je review. Wij gaan nadenken over het makkelijker bestellen van een tap als onderkoeler. Mooi om te horen dat het contact met ons in elk geval prettig is verlopen....
Beste Hans,
Wij wensen je veel plezier met de tap. Mocht je vragen hebben dan horen we dat graag.

Kane Downs

Zeer goed!

Beste Kane,
Bedankt voor je mooie review en ook goed dat je er bij vertelt dat de bezorging slecht was. Ik ga hiervoor contact opnemen met de vervoerder.
Veel plezier met je bestelling....
Beste Kane,
Veel plezier met je bestelling.