Voldoet het product aan uw verwachtingen?
Wat is uw indruk van de website?
Hoe heeft u het contact met ons ervaren indien u contact heeft opgenomen met ons?

meneer Beekhuis

Goed geregeld , vriendelijke mensen en goede service.

bart mommerency

Heel goede service

Peter Herpertz

Taps en toebehoren aangeschaft en later ook nog wat accessoires en hulpmiddelen

Beste Peter,
Dank voor je review. Veel plezier met de taps en de spullen.
Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

koffie-taria vof

Reeds 3x iets besteld en wat je zoekt en jullie hebben is snel gevonden

Peter van Driesum

Zeer goed

Arno Marteijn

Prima advies voor een mooie tap

Beste Arno,
Dank voor je mooie review en feedback over meer accessoires voor thuisbrouwers. Hier zijn we al mee bezig en wij verwachten hier op korte termijn meer over te kunnen melden....
Beste Arno,
Voor nu heel veel plezier met je Kontakt 40 en mochten we iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Koos Sleddens

Was al een tijd op zoek naar een bepaald type tap. Die werden op verschillende sites aangeboden maar vond op de info op Biertap.eu het volledigst. Op vragen via mail en telefoon werd snel gereageerd.

Beste Koos,
Dank voor je mooi review, mooi om te lezen dat onze site de meest volledige informatie geeft.
Beste Koos,
Veel plezier met de tap en mochten wij iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.