BHV.nl

8.3/10
Verhouding theorie - praktijk

Meatfriends Noord/ Jumbo Beilen

optisport noordwijkerhout

Normaal gesproken krijgen we het op de werkvloer, maar nu met de crisis moest het digitaal. Ik vond het te lang duren.

De Waterhoorn

Vond de BHV prettiger doen op de pc gaf wat meer rust en sla het meer op..?

Optisport

Via Optisport in de Coronatijd online theorie training gedaan. Wel even iets anders dan dat er iemand op locatie komt! Veel serieuzer mee bezig op deze manier. Spieken of even aan een ander vragen... Via Optisport in de Coronatijd online theorie training gedaan. Wel even iets anders dan dat er iemand op locatie komt! Veel serieuzer mee bezig op deze manier. Spieken of even aan een ander vragen is er hier niet bij. Je moet het helemaal zelf doen. Wordt weer echt met je neus op de feiten gedrukt. Serieus bussiness. Ik beoordeel nu dus alleen op het theoretische gedeelte. Trainingsmateriaal en verhouding theorie-praktijk kan ik niet onbeoordeeld laten maar is voor mij dus in deze niet relevant.

Optisport Huizen

Geweldige trainingen (ook online)

Optisport Hilversum

Geen beoordeling over theorie en praktijk daar ik alleen de theorie heb gedaan thuis

M.leijse/optisport

1e online training was prima, hier en daar 2x dezelfde vraag maar verder goed. Jammer dat je de antwoorden niet terug kan zien zodat je kan leren van de fouten.

Optisport De Niervaert Klundert

Ik heb al jarenlang prima ervaringen met de cursus. Op dit moment kan ik geen verbeterpunten noemen. Ik ben heel tevreden.