Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

suzy van nespen

Ik ben van twee portefeuilles lid geworden, loopt af op 20/7 en heb alleen maar verkopen gezien, dus heb er niets aan gehad, geld weggegooid.
spijtig
suzy

Reactie Beursman:

U bent klant van 20-1-2017 tot 20-7-2017. In de periode van 20-1-17 tot 17-7-17 zijn er over de 12 groepen met daarin 137 ETF's in totaal 74 aankopen geweest. U heeft de 2 kleine groepen E en L... U bent klant van 20-1-2017 tot 20-7-2017. In de periode van 20-1-17 tot 17-7-17 zijn er over de 12 groepen met daarin 137 ETF's in totaal 74 aankopen geweest. U heeft de 2 kleine groepen E en L gevolgd met daarin slechts 16 van de 137 ETF's. Gedurende de periode dat u klant bent geweest waren er in die 2 groepen wat minder aankopen dan normaal. Groep E vanwege de zeer hoge koerswinstverhoudingen en groep L omdat een tijdelijke daling van de olieprijs is afgewacht. Er waren de volgende aankopen:
23-1-2017: Gekocht groep L: Van Eck Vectors Global Alternative Energy ETF. Korte termijn verkocht op 21-2-2017 met 5% winst. Lange termijn staat op 17-7-2017 op een winst van: 16%
1-2-2017: Gekocht groep E: Global X Social Media ETF. Korte termijn verkocht op 22-2-2017 met 5% winst. Lange termijn staat op 17-7-2017 op een winst van: 26%.
Nog voor 20-7-2017 maar wel nadat u uw beoordeling heeft gegeven zijn er vanwege de verwachting dat de olieprijs gaat stijgen nog 2 aankopen in groep L geweest.

Jeff

Op de eerste plaats zijn de week- en maand updates altijd interessant om te lezen. Ik heb vanaf begin dit jaar voor € 12.000 ingelegd door mee te gaan met de adviezen van de Beursman. Eigenlijk kwam... Op de eerste plaats zijn de week- en maand updates altijd interessant om te lezen. Ik heb vanaf begin dit jaar voor € 12.000 ingelegd door mee te gaan met de adviezen van de Beursman. Eigenlijk kwam de Beursman hoofdzakelijk met koopadviezen van grondstoffen zoals olie, koffie en suiker, goud en zilver. Inmiddels sta ik 20% in de RODE cijfers. € 2500 verdampt!

Veel ETF's hebben Amerikaanse bedrijven onderliggend. De economie is daar momenteel niet erg florissant en de verwachting ook zeker niet! Daarom staat de Dollar ook nog eens zwak en opzichte van de EURO. Pas daar goed voor op! Als je een aankoop doet in de DOLLAR valuta dan raad ik je aan om een dollarrekening aan te houden. Bij mij gaan de verliezen nu dubbel zo hard!

Daarnaast vind ik de aankoop strategie van de Beursman enigszins ondoorzichtig. Ik leg uit waarom. Als Beursman een aankoop doet dat weet je nooit voor welk bedrag dat is. Of hij bijkoopt of dat het een volledig nieuwe aankoop is.
Bij een verkoop weet je nooit of de Beursman alle ETF's verkoopt of dat hij ook nog een aantal aanhoudt. Daarnaast voert hij een dollar rekening. Dat betekent dat als hij op 5% winst zit, jij wel op -5% kan zitten omdat de valutakoers negatief is. Pas daar dus voor op en ga nooit blindelings mee!
Daarnaast de korte en lange termijn strategie. Een leuk idee. 80% kans dat er binnen een maand 5% of meer rendement behaald wordt. Maar als dat niet wordt behaald dan schuift de Beursman hem net zo lang door totdat hij ooit een keer op dat rendement komt. Desnoods tussen tijds nog een keer bijkopen op een dieptepunt. Daardoor zijn de resultaten altijd positief. Voor de Beursman natuurlijk prima. Maar jij kunt geheel andere doelen hebben en hebt het geld misschien wel weer eens nodig. Hoe dan ook pas op!

Zoals eerder genoemd weet je bij verkoop nooit of de Beursman alle ETF's verkoopt of er ook nog een aantal aanhoudt.
Ik ben in beginsel aardig meegegaan. Ik pakte net nog een topje mee van het positieve sentiment op de beurs waardoor ik dacht; hé, deze formule werkt goed voor mij. Het tegendeel blijkt nu. Gebruik je gezonde verstand en stap niet blindelings in alles wat de Beursman koopt.

Heldere communicatie

Geef de portefeuille weer zodat een gebruiker kan zien wat er gekocht of verkocht wordt ten opzichte van de portefeuille.

Reactie Beursman:

Het is waar dat de resultaten in groep J de grondstoffen en ook groep K de grondstofsector dit jaar nog tegenvallen. In de andere 10 groepen zijn dit jaar wel hele goede resultaten geboekt. Een... Het is waar dat de resultaten in groep J de grondstoffen en ook groep K de grondstofsector dit jaar nog tegenvallen. In de andere 10 groepen zijn dit jaar wel hele goede resultaten geboekt. Een goede spreiding is noodzakelijk om een goed rendement te behalen. Meer info over spreiding staat op de website: https://www.beursman.nl/ETF-kopen-verkopen/spreiding-ETF-indextracker
Door bij de broker een Dollarrekening aan te houden is het valuta risico beter in de hand te houden. Meer info staat op de website: https://www.beursman.nl/ETF-kopen-verkopen/Dollar-ETF-index-tracker .
Voor de korte termijn strategie wordt maximaal 5 keer gekocht. Bij iedere korte termijn verkoop staat de aankoopdatum. Een verkoop voor de lange termijn strategie is altijd een volledige verkoop met vermelding van het aantal aankopen en de aankoopdatums.

Ik sta enkele maanden ingeschreven. Tot nu toe alleen ETF aankopen opgevolgd met betrekking tot grondstoffen (olie, tarwe, suiker, koffie, goud) . Dat waren tot nu toe ook zo'n beetje de enige... Ik sta enkele maanden ingeschreven. Tot nu toe alleen ETF aankopen opgevolgd met betrekking tot grondstoffen (olie, tarwe, suiker, koffie, goud) . Dat waren tot nu toe ook zo'n beetje de enige aankopen van beursman. Helaas sta ik daarvoor behoorlijk in de min. Nu wil dat niet zeggen dat dat niet weer in de plus komt, maar een lekker begin is anders. Dit is dan ook de reden dat ik Beursman op dit moment niet aanprijs. Maar dat kan natuurlijk in de toekomst veranderen.

De website is zeer toegankelijk en geeft heldere en zinvolle informatie. De week en de maandvisie is interessant om te lezen.

Het zou mooi zijn als op de site een rapport komt te staan met aankopen die langer dan een jaar uitstaan en die tot dan toe een negatief rendement hebben. Dit gecombineerd met aankopen die met... Het zou mooi zijn als op de site een rapport komt te staan met aankopen die langer dan een jaar uitstaan en die tot dan toe een negatief rendement hebben. Dit gecombineerd met aankopen die met verlies zijn verkocht. Dit met aankoopdatum, aankoopkoers eventuele verkoopdatum en het tot dan toe behaalde negatieve rendement. Dat geeft dan een beeld van de risico's en mogelijk verliezen. Dit soort rapportages kan natuurlijk ook voor aankopen met positieve rendementen. Dat geeft je dan een beeld van de mogelijk winsten.

Doe nu bijna een half jaar mee met de groepen K,J,F,D,A.
Met grondstoffen sta ik nu gemiddeld 20% in de min.
De andere groepen krijg ik vrijwel geen of weinig adviezen voor.
Doe nu bijna een half jaar mee met de groepen K,J,F,D,A.
Met grondstoffen sta ik nu gemiddeld 20% in de min.
De andere groepen krijg ik vrijwel geen of weinig adviezen voor.

Dat is het risico dat je zelf aangaat natuurlijk.

Tot nu toe geen.
Maar dat komt omdat ik dik in de min sta ,en dat risico nam ik zelf.

Zou graag ook op de site zien welke ETF aankopen nu dik in de min staan.
Nu worden alleen de aankopen getoond die met de verwachte winst zijn verkocht.
De aankopen die dik in de min...
Zou graag ook op de site zien welke ETF aankopen nu dik in de min staan.
Nu worden alleen de aankopen getoond die met de verwachte winst zijn verkocht.
De aankopen die dik in de min staan kan ik tenminste niet vinden op de site .
Ik vind dat dat wel zou moeten tegenover al die verkopen met winst.
De verwachting wordt nu volgens mij gewekt dat alles met winst verkocht wordt al staat wel duidelijk op de site dat er verliezen geleden kunnen worden en dat je handelt op eigen risico.

Zeer goed leesbare en leerzame weekupdates. Beursman weet van wanten en durft standpunten in te nemen in actueel spelende zaken.

Goed ingericht en eenvoudig proces

Nee

Appie op de beurs

Ik heb een maand op proef op 2 groepen. Er is aankoop geweest ik vraag me af of ik daarvoor 14 euro betaald heb of zijn er geen mails gestuurd bij transacties??

het concept is goed denk ik

aangeven hoeveel transacties er te verwachten zijn

Gerko de Jong

Ik ben nog maar kort lid van Beursman. In de afgelopen tijd is er weinig gekocht. Ik kijk nu iedere dag op de site van Beursman of er een advies wordt gegeven.

Het is moeilijk om te bepalen of je moet beleggen in een bepaalde sector, omdat je de informatie niet hebt of er mogelijk veranderingen gaan plaats vinden in een sector ( kopen of verkopen ).... Het is moeilijk om te bepalen of je moet beleggen in een bepaalde sector, omdat je de informatie niet hebt of er mogelijk veranderingen gaan plaats vinden in een sector ( kopen of verkopen ). Beursman heeft deze informatie wel.

Ik zou het fijn vinden om zelf een pakket samen te mogen samen stellen. Hoe groter je pakket des te meer korting. Ik moet nu kiezen uit bestaande pakketten en eventueel los bijkopen ( duurder ). Ik zou het fijn vinden om zelf een pakket samen te mogen samen stellen. Hoe groter je pakket des te meer korting. Ik moet nu kiezen uit bestaande pakketten en eventueel los bijkopen ( duurder ).

Verder zou ik het fijn vinden om een mail te krijgen als er informatie is over een sector ( kopen of verkopen ) uit mijn pakket. Kan ik op de site van Beursman kijken of ik interesse heb om te kopen of verkopen en weet ik dat ik niet hoeft te kijken als ik geen mail van jullie hebt ontvangen.

Heb een abonnement op 1 groep trackers om gewoon eens te kijken of die iets voor mij is, maar krijg heel weinig berichten

meer informeren

de Vries

Is nog kort van duur maar de berichtgevingen zijn interessant

Nog te kort lid

Neen

Ja

zit snel op de ontwikkelingen