Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Ik sta enkele maanden ingeschreven. Tot nu toe alleen ETF aankopen opgevolgd met betrekking tot grondstoffen (olie, tarwe, suiker, koffie, goud) . Dat waren tot nu toe ook zo'n beetje de enige aankopen van beursman. Helaas sta ik daarvoor behoorlijk in de min. Nu wil dat niet zeggen dat dat niet weer in de plus komt, maar een lekker begin is anders. Dit is dan ook de reden dat ik Beursman op dit moment niet aanprijs. Maar dat kan natuurlijk in de toekomst veranderen.

De website is zeer toegankelijk en geeft heldere en zinvolle informatie. De week en de maandvisie is interessant om te lezen.

Het zou mooi zijn als op de site een rapport komt te staan met aankopen die langer dan een jaar uitstaan en die tot dan toe een negatief rendement hebben. Dit gecombineerd met aankopen die met verlies zijn verkocht. Dit met aankoopdatum, aankoopkoers eventuele verkoopdatum en het tot dan toe behaalde negatieve rendement. Dat geeft dan een beeld van de risico's en mogelijk verliezen. Dit soort rapportages kan natuurlijk ook voor aankopen met positieve rendementen. Dat geeft je dan een beeld van de mogelijk winsten.

Score voor Beursman: 2/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee