Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

J. Krebs

In december ben ik begonnen met uw adviezen. Tot nu toe heb ik al enige ETF's gehad en met winst verkocht.
In januari ben ik begonnen met 5 reeksen van uw adviezen. Sinds die tijd werd het erg stil van uw kant. Ik hoop dat na de inauguratie vanTrump de handel weereen beetje in te schatten is. Er wordt wel een waarschuwing gegeven dat Trump de correctie op de inernet en techniek aandelen verneld in wil laten gaan, dat kan leiden tot correcties van 90% of meer. Dus de Amerikaanse markt een beetje vermijden.

Het bestelgemak en de orderafhandeling.

Na een proefabonnement van 1 maand zonder transakties besloten tot een jaar abonnement. Ik vind de opinies op de wereld en beurs herkenbaar en geloof in de methodiek met ( kort ) beleggen in ETF's.... Na een proefabonnement van 1 maand zonder transakties besloten tot een jaar abonnement. Ik vind de opinies op de wereld en beurs herkenbaar en geloof in de methodiek met ( kort ) beleggen in ETF's. Helaas is de afgelopen maand de beurs dermate dat zich geen ( aankoop ) kansen hebben voorgedaan.

Sterke en herkenbare opinie over beursontwikkeling. Goede verdeling van diverse "mandjes". Goede korte en lange strategische benadering van de beurs.

Ik ben pas half december klant geworden, nu met een abonnement van 3 mandjes. Graag zie ik de actuele situatie van de uitstaande posities en de aan- en verkoopprijzen bij de transacties.

Goede web site. Snelle informatie over kopen of verkopen van ETFs.

De weekverwachting is goed. De instapmomenten zijn meestal goed gekozen. Beursman handelt zelf, dat geeft vertrouwen.

Ik kan niet optimaal gebruik maken van de aankoopmomenten. Ik mis alles wat in dollars gaat (geen dollarrekening) en ben overdag niet altijd in de gelegenheid een order te plaatsen. Daardoor levert... Ik kan niet optimaal gebruik maken van de aankoopmomenten. Ik mis alles wat in dollars gaat (geen dollarrekening) en ben overdag niet altijd in de gelegenheid een order te plaatsen. Daardoor levert het abonnement minder op dan gehoopt (maar de kosten zijn er gelukkig al uit).

Ik swing trade met adviezen van Beursman, A t/m K.

Leuke teksten, aanstekelijk.
Overall effectieve manier van handelen.
Ik heb paar keer mail gestuurd over onderwerp en ik kreeg persoonlijk mail terug. Dat vond ik prettig.

Sommige instapmomenten niet logisch obv de grafiek. Iha handelen tegen de trend in met soms instap juist voor bearish wall. Ik zou adviseren dat niet te doen, ook al voor het vertrouwen van de... Sommige instapmomenten niet logisch obv de grafiek. Iha handelen tegen de trend in met soms instap juist voor bearish wall. Ik zou adviseren dat niet te doen, ook al voor het vertrouwen van de volgers. Want als er lange rode druipers staan van bv 25% dan voelt dat denk ik toch niet gemakkelijk. Er ontstaat dan twijfel: is het wel verstandig dat ik deze Beursman vol?
Dat geldt ook voor het niet instappen bij mooie kansen.
De display van gekocht/verkocht is op zich mooi maar niet zo oerzichtlijk.

Prima actuele toelichting zowel op de zondagavond op de AEX ontwikkeling als ook op de keuze van de aankopen

speelt prima in op de actualiteit

Overzicht van de uitgevoerde transacties kan nog wel iets beter. Niet zozeer de laatste aankoop incl toelichting maar meer een totaal overzicht van aangekochte en verkochte ETF's per categorie over... Overzicht van de uitgevoerde transacties kan nog wel iets beter. Niet zozeer de laatste aankoop incl toelichting maar meer een totaal overzicht van aangekochte en verkochte ETF's per categorie over bijvoorbeeld de afgelopen drie maanden

Harry Plugge

Positief

goede analyses en visie

een verbetering zou zijde weergave van de koersen bij aankoop.en verkoop van etf' s. en bijtijds aangeven als.de termijn van .betaalde.informatie gaat verstrijken

Openhartige, zinvolle en begrijpelijke taal.

De mogelijkheden om deel te nemen in aan- en verkoop programma's naar gelang de afnemer behoefte heeft.

De regelmatig verstuurde nieuwsbrieven worden zeer gewaardeerd en geven een duidelijke uitleg alsmede richting. Kortom ga daar op deze manier vooral mee door.

Nieuwsbrief

To the point practice informatie met goede onderbouw

Voorgestelde ETF zijn niet altijd eenvoudig aan te schaffen.
Meer dashboards met trends van geselecteerde fondsen.

Op zich positief. Echter ben pas net abonnee.

De toelichting op de mutaties. Leuke formule!

De visie op komende maand is niet actueel. Die voor de lange termijn is beperkt tot 2016.
Actueel houden is professioneler en getuigt van echte visie.

Overzicht van de actuele...
Actueel houden is professioneler en getuigt van echte visie.

Overzicht van de actuele portefeuille per categorie is klantvriendelijk voor abonnee.

Zeer recent een abonnement genomen dus de ervaringen zijn beperkt maar vooralsnog positief

Correcte analyse en voorzichtig handelen

De informatieverstrekking per mail is goed maar aanvullend en/of per sms of whapp (weet niet of dat op een of andere manier mogelijk is) zou nog beter zijn gezien aangezien de notificatie-factor... De informatieverstrekking per mail is goed maar aanvullend en/of per sms of whapp (weet niet of dat op een of andere manier mogelijk is) zou nog beter zijn gezien aangezien de notificatie-factor dan sterker is en je dichter op het advies kan handelen.