Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Interessant om elke keer een beursverwachting te krijgen bij elk gebeuren dat de beurs kan doen schommelen

Vlotte afhandeling van gestelde vragen of info

Info geven over aangekochte ETF s als er een daling is van meer dan 5% - Waarom deze daling tot stand kwam .

Frank

Prima, snelle reacties en duidelijke verantwoording van de genomen beslissingen.

Duidelijke motivatie beslissingen.

Tot op heden heb ik nog relatief weinig spreiding mee gemaakt, in deze periode bijvoorbeeld via diverse ETF's veel focus op olie en aanverwante producten. Maar ik vertrouw er volledig op dat dat het... Tot op heden heb ik nog relatief weinig spreiding mee gemaakt, in deze periode bijvoorbeeld via diverse ETF's veel focus op olie en aanverwante producten. Maar ik vertrouw er volledig op dat dat het komende jaar goed zal komen. Daarnaast niet heel goedkoop. Aan de andere kant, dat is een fondsbeheerder ook niet.

Ik heb de indruk gefundeerde info te krijgen over de markten. Doch wil ik 1 negatief punt aanhalen: als voorbeeld: Junior goldmines werd gekocht (= koers 1), het zakte sterk wegens regenval, u... Ik heb de indruk gefundeerde info te krijgen over de markten. Doch wil ik 1 negatief punt aanhalen: als voorbeeld: Junior goldmines werd gekocht (= koers 1), het zakte sterk wegens regenval, u kocht een eerste keer bij en ik ook (= koers 2). Daarna zakte het nog een flink stuk verder en u kocht een 2e keer bij (=koers 3), ik volgde niet. Na een korte tijd steeg het terug naar niveau koers 2 en verkocht u met "rendement gehaald". Dit vind ik vreemd, want ik zat nog ver negatief en uw eerste aankopen eigenlijk ook. Wat heb ik hier dus mis gedaan?

Veel info op website. Via mail "live" opvolging van de transacties.

Overzicht van je etf's die nog in portefeuille zitten.

JEM Simonis BV

Als beginnend belegger heb ik door Beursman al een aardig inzicht in de wereld van beleggen gekregen.
De week en maand updates vind ik zeer interessant om te lezen en geeft, voor zover ik kan beoordelen, een reeel beeld
van hoe de beleggers reageren op economisch nieuws.
Met voorzichtige stapjes heb ik enkele aankopen gevolgd, hier nog geen winst uit kunnen halen maar ik ben nog maar kort bezig. Ik kijk uit naar de berichten van beursman.

Actuele en goed onderbouwde updates, goede info waarom een aan-of verkoop wordt gedaan, helder- en duidelijkheid in het algemeen.

Dit is wellicht meer persoonlijk, maar ik zou graag wat meer info willen over hoe ik een goede pensioenportefeuille
kan opbouwen. Dit krijg ik nog niet helemaal uitgekristalliseerd uit de site.

!! Graag de koers weergeven waarbij is gekocht of verkocht!! Dit is een hele belangrijke en echt een gemis.

En verder:
Emails komen (veel) later binnen dan binnen dan de...

En verder:
Emails komen (veel) later binnen dan binnen dan de werkelijke transactie (tot wel 1, 2 of 3 uur). Het is voorgekomen dat ik een transactie al op de website zag en dat de email later binnen kwam. Ook wordt dit bevestigd door het feit dat er soms meerdere emails met verschillende transacties tegelijk binnen komen.

Graag de koers van aan- verkoop vermelden en probleem met vertraagd binnenkomen van emails verhelpen!

Paul

Overal happy.
transactieoverzicht - iig voor leden - graag verbeteren.

marktkennis en motivatie van de transacties. blik vooruit is erg waardevol. kan mij vinden in de visie van Beursman waarin de impact van hedendaagse events zoals verkiezingen en monetaire beleids... marktkennis en motivatie van de transacties. blik vooruit is erg waardevol. kan mij vinden in de visie van Beursman waarin de impact van hedendaagse events zoals verkiezingen en monetaire beleids worden gekoppeld aan rente en grondstofprijzen en overige macro-economische ontwikkelignen.

combinatie van gemotiveerde transacties en visie op de markten maakt het voor mij waardevol abbonement.

transactieoverzicht is niet intuïtief te raadplegen.
transactieoverzicht is niet intuïtief te raadplegen.
graag zou ik vanuit 1 overzicht de groepen zien waar ik mij voor het aangemeld, en per groep de transactieregels van de afgelopen maand.
toelichtingen zou ik graag in kunnen klappen, zodat ik in een handiger overzicht kan zien in hoeverre ik de transacties heb opgevolgd.

Zeer goed

Ja

Ed van der Haaar

Ben tevreden. Wat mij wel opvalt is dat er vaak adviezen zijn voor de groepen J en K.
Veel andere groepen heb ik tot heden geen adviezen van gehad.
Maar dat zal met de markt te maken...
Veel andere groepen heb ik tot heden geen adviezen van gehad.
Maar dat zal met de markt te maken hebben.

Redelijk goede adviezen, Bijkoop adviezen had ik geen rekening mee gehouden. Nu wel.

Instap koers zou fijn zijn. !!!

Geen ervaring maar 1 maand lid

5% winst