Betons

Marco en Anne Marie ter Horst

Wij hebben een mooie Lave vloer (lava-steen) door Betons laten aanleggen. Tevens is ons bestaande betonnen aanrechtblad voorzien van een Lave laag. Hierdoor is deze nu weer als nieuw en volledig... Wij hebben een mooie Lave vloer (lava-steen) door Betons laten aanleggen. Tevens is ons bestaande betonnen aanrechtblad voorzien van een Lave laag. Hierdoor is deze nu weer als nieuw en volledig (vet)vlek bestendig. Ewart is een zeer kundige vakman die netjes werkt en erg betrokken is. Hij heeft geholpen bij het organiseren van een kitter om de aansluitnaden met de muur af te dichten.

Betons heeft ons in het voor-traject goed geadviseerd en ze waren erg flexibel in het meegeven van kleurstalen. Het extra advies via hun eigen leverancier gaf ons een heel betrouwbaar gevoel. Ik zou hen zeker aanbevelen voor een mooie vloer.

Ton

Een mooi bedrijf met jonge mensen die passie hebben voor hun vak. We zijn blij met onze Lave beton vloer gelegd door Ewart.

Theo en Wilma Reijnen

We hebben een erg fijne ervaring gehad met Betons. onze betoncire vloer is geweldig mooi, we zijn er enorm blij mee.
goed advies, netjes gewerkt goede uitleg.

Charlotte Reijersen van Buuren

Super kundige vakmannen, ze denken goed met je mee en zijn ook eerlijk tegenover de klant. Wij zijn echt ontzettend blij met de prachtige vloer die zij geleverd hebben. Wij zouden iedereen Bétons... Super kundige vakmannen, ze denken goed met je mee en zijn ook eerlijk tegenover de klant. Wij zijn echt ontzettend blij met de prachtige vloer die zij geleverd hebben. Wij zouden iedereen Bétons aanraden!

Familie Sterkenburg

Betons heeft bij ons een prachtige lavasteen vloer gelegd. Écht vakwerk!

R van Es

Echt een top bedrijf

Job

Wij hebben in ons nieuwe Penthouse door Ewart (met collega's) de nieuwe beton ciré vloer aan laten brengen. Wij hebben een goed advies gehad bij de aankoop wat uiteindelijk geleid heeft tot een... Wij hebben in ons nieuwe Penthouse door Ewart (met collega's) de nieuwe beton ciré vloer aan laten brengen. Wij hebben een goed advies gehad bij de aankoop wat uiteindelijk geleid heeft tot een vloer van 200m2. Deze is geheel naar tevredenheid aangebracht. Het bedrijf is coöperatief en betrouwbaar in de service!

Henk

Fijne mensen met ouderwets vakmanschap!