W. Barto

Prima beuken hout zoals altijd, mooie maat blokken.
Geeft veel warmte en brand lekker lang.
Prima beuken hout zoals altijd, mooie maat blokken.
Geeft veel warmte en brand lekker lang.
Alleen jammer dat de vervoerder nu voor de vierde achtereenvolgende keer niet gebeld heeft hoe laat hij komt, gelukkig was er iemand thuis toen om half tien opeens een vrachtwagen met hout voor de deur stond.

Tevreden klant uit Monnickendam

Snelle levering en keurig bezorgd

VDE Holding BV

Prima kwaliteit en snelle levering.

Corry Jansen

Heel fijn bedrijf

Winnie

Duidelijke website, levering op afgesproken datum ( erg vriendelijk !) , goede service, goede kwaliteit hout !, kortom : in alle opzichten heel tevreden klant.

Hans

Alles goed geregeld en prima communicatie

Roberto

Prima geregeld, De geleverde pallet kon niet door de deur. Omdat de zijkant dichtgetimmerd was kon de kooiaap deze niet draaien. De pallet werd zonder problemen de volgend dag opnieuw bezorgd. Prima geregeld, De geleverde pallet kon niet door de deur. Omdat de zijkant dichtgetimmerd was kon de kooiaap deze niet draaien. De pallet werd zonder problemen de volgend dag opnieuw bezorgd.
Wel heb ik sterk het idee dat de blokken 1-3 cm korter zijn dan voorheen.

W. Barto

Zoals gebruikelijk weer goed en droog beukenhout, ook op onze vraag om niet al te grote stukken hout te leveren is goed ingespeeld. Het formaat is nu perfect.
Alleen jammer dat de chauffeur van...
Alleen jammer dat de chauffeur van de vervoerder veel vroeger kwam als in de mail aangegeven en weer niet gebeld heeft dat hij onderweg was. (Dit is de derde keer dat het gebeurd. Hier kan beter open haardhout niets aan doen, ook zij zijn afhankelijk van de vervoerder maar zij betalen wel voor deze "service".)

Reactie Beteropenhaardhout.nl:

Excuses voor onze late reactie! We waarderen uw eerlijke review, dat geeft ons ook inzicht in wat wij kunnen verbeteren. Wanneer er een verwachte bezorgtijd wordt aangegeven, is het ook de bedoeling... Excuses voor onze late reactie! We waarderen uw eerlijke review, dat geeft ons ook inzicht in wat wij kunnen verbeteren. Wanneer er een verwachte bezorgtijd wordt aangegeven, is het ook de bedoeling dat u daar vanuit kan gaan. Dan is het jammer wanneer uw bestelling, zonder bericht, eerder wordt bezorgd. Excuses daarvoor! Wij willen u bedanken voor weer een bestelling bij ons, veel stookplezier gewenst🔥

lukas hut, kleijer

Reactie Beteropenhaardhout.nl:

Bedankt voor uw review, dat waarderen we!🔥