Hans

Op de afgesproken tijd geleverd. Keurig in netten verpakt op de plaats van de opslag gelegd. Vriendelijke besteller. Goed gedroogd hout, Nauwelijks rook en veel warmte (en plezier)

Yvonne

Super snelle levering. Goed verpakt en met een duidelijke instructie hoe in elkaar te zetten. Goede kwaliteit.

Anne

Snelle correcte levering. Paar stukken hout waren beschimmeld. Hout brand gied. Conclusie een tevreden klant.

Atze

Al jaren klant. Om de 2 jaar 2 kuub gestapelde stammen berken of essen. Prima hout. Droog, dus stookklaar. Snelle levering. De dag wordt gemeld maar chauffeur belt niet uurtje van te voren. Dus:... Al jaren klant. Om de 2 jaar 2 kuub gestapelde stammen berken of essen. Prima hout. Droog, dus stookklaar. Snelle levering. De dag wordt gemeld maar chauffeur belt niet uurtje van te voren. Dus: blijf thuis!!!!

rob

Top bedrijf en top hout en een goede levering mooi op tijd ik denk na of ik nog een bestelling ga doen en een goede jaarwisseling rob stokvis

Lelystad

Prima en snelle levering van 15 zakken openhaard hout

Marijke

Het hout is goed, daarover geen klacht. In de advertentie werd echter gesproken over 15 zakken a 8kg. Het zijn 9 zakken a 14 kg. Het is niet te hanteren zo zwaar. Ik heb reuma aan de handen en dan... Het hout is goed, daarover geen klacht. In de advertentie werd echter gesproken over 15 zakken a 8kg. Het zijn 9 zakken a 14 kg. Het is niet te hanteren zo zwaar. Ik heb reuma aan de handen en dan is zo.n gewicht een drama. Zou het in verband daarmee niet weer zo willen bestellen.

Henk

Goede kwaliteit hout Dat vindt ook onze schoorsteenveger Snelle levering