Jeroen

Top service en super snel geleverd! Afgelopen week haardhoutberging (Twin) gekocht. Bestelling werd snel (binen enkele dagen) en netjes afgeleverd. Berging staat en is aanwinst voor de tuin.

J.

Snelle levering. Kwaliteit goed. Bouwtekening summier maar voldoende

Martin

Uitstekende ervaring. Eenmaal vaste klant is een belletje genoeg en vaak kan het de volgende dag al bezorgd worden. Kwaliteit haardhout uitstekend superdroog. We gebruiken op onze natuurspeeltuin... Uitstekende ervaring. Eenmaal vaste klant is een belletje genoeg en vaak kan het de volgende dag al bezorgd worden. Kwaliteit haardhout uitstekend superdroog. We gebruiken op onze natuurspeeltuin ongeveer een pallet per maand.

Johanna

Fijn bedrijf, altijd goed hout wat mooi brandt en veel warmte afgeeft. De service van Beteropenhaardhout is perfect, altijd afleveren zoals afgesproken tot keurig voor de deur..

Willem

De chauffeur was beleefd en behulpzaam en het hout is SUPER

Otto

Ik heb al eerder brand hout van andere leveranciers besteld maar de kwaliteit van Beteropenhaardhout is niet te vergelijken met die van de anderen. Volgende keer bestel ik hier, dat weet ik nu al... Ik heb al eerder brand hout van andere leveranciers besteld maar de kwaliteit van Beteropenhaardhout is niet te vergelijken met die van de anderen. Volgende keer bestel ik hier, dat weet ik nu al zeker. Echt top mooi droog hout. Geen verrotte stukken er tussen !

Salvatore

Let op ! De zakken horen normaal 10 kilo te zijn , na veel controles bleek ik elke keer 5 kilo per zak te ontvangen. Ik heb vaak geklaagd en foto's gestuurd van de lege palets hout er werd mij... Let op ! De zakken horen normaal 10 kilo te zijn , na veel controles bleek ik elke keer 5 kilo per zak te ontvangen. Ik heb vaak geklaagd en foto's gestuurd van de lege palets hout er werd mij verteld dat het opgelost zou worden , maar ik heb geen vergoeding gehad Ik ben dus opgelicht Attenzione CON I SACCHI NORMALE DEVONO ESSERE 10KILI DOPO TANTI CONTROLLI Mi risultavano 5kl sono stato derubato per tanti anni dopo aver reclamato tante volte E mandato delle foto dei SACCHI mezzo Vuoti ha risposto che CERCAVA DI RISOLVERE il problema Invece mi fatto pagare tutto. IN POCHE PAROLE MI HAINCULATO. ATEZIONE

Johanna

Zoals wij gewend zijn van Beteropenhaardhout keurig op tijd afgeleverd (chauffeur melde zich netjes een half uur voor de aflevertijd) en wederom een goede kwaliteit gedroogd beukenhout. Kunnen we... Zoals wij gewend zijn van Beteropenhaardhout keurig op tijd afgeleverd (chauffeur melde zich netjes een half uur voor de aflevertijd) en wederom een goede kwaliteit gedroogd beukenhout. Kunnen we weer een aantal maanden vooruit.