Marjolein

Keurig op tijd, snel geleverd en chauffeur die net even iets meer doet dan hem uitladen! Super service

Noor

Niet geleverd op de afgesproken dag. Geen bericht over gehad; moest ik zelf achter komen. Nogal vervelend want alles gereed gemaakt voor ontvangst.

lodewijk

De levering van het hout was niet de volgende dag maar na twee dagen. Kan gebeuren maar niet op gerekend. Ook is een deel van de blokken beetje nat. De blokken sissen en bruisen.

Dhr.

Prima kwaliteit hout. Goed afgeleverd op de plek waar ik het wilde hebben

Bart

Hout is top! Van leveringtijd geen track en trace mail ontvangen. Even gebeld en goed geholpen.

c

Snelle bezorging, uitstekend schoon en droog hout. Gemakkelijk verpakt en redelijk/goede prijzen. Ik word vaste klant.

Richard

De door mij bestelde houtsoort was ineens niet meer voorradig of ik dan een alternatief wilde die eigenlijk nog mooier zou branden dus ik stem in maar ipv mijn hardhout heb ik nu iets wat idd wel... De door mij bestelde houtsoort was ineens niet meer voorradig of ik dan een alternatief wilde die eigenlijk nog mooier zou branden dus ik stem in maar ipv mijn hardhout heb ik nu iets wat idd wel mooi brand maar helaas met 10 minuten al verrezen is tot as dus ben ik nu bevorderd tot lopende band openhaard vuller.

mevr.

Het hout stond netjes onder de carport! Bedankt !

Johanna

Prima droog hout, direct te stoken. Door dat het hout zo droog is kunnen wij het gewoon opslaan in de garage. Elke levering is tot nu toe prima in orde. Perfecte prijs/kwaliteits verhouding.