J.Wieberdink

Snelle levering. Goed en vriendelijk personeel.

Geert

Al 4 jaar snelle levering van goed brandend hout. Alles wat het moet zijn voor mij.

Johanna

Beteropenhaardhout levert prima beukenhout met een laag vochtpercentage. Jammer is alleen dat de vervoerder zich NIET houdt aan de afspraken. Geen e-mail vooraf en geen telefoontje van de chauffeur;... Beteropenhaardhout levert prima beukenhout met een laag vochtpercentage. Jammer is alleen dat de vervoerder zich NIET houdt aan de afspraken. Geen e-mail vooraf en geen telefoontje van de chauffeur; gelukkig was mijn vrouw thuis toen de vrachtwagen voor de deur stopte.

Jack

Heb 3 woodstacks van Daddy's brand besteld. Het staalwerk is mooi afgewerkt, goed gecoat en alles past perfect. Helemaal goed.

Susanne

Prima levering conform afspraak Goede kwaliteit hout en mooie stukken

R.

Ik heb al jaren een prettige relatie met Beteropenhaardhout. Bij vragen word je keurig te woord gestaan en met speciale wensen wordt rekening gehouden. Helemaal top!!

Anna

Halve palet branhout besteld. Alles ging goed. Snel geleverd. Goede comunicatie met de klantenservice.

Jeroen

Top service en super snel geleverd! Afgelopen week haardhoutberging (Twin) gekocht. Bestelling werd snel (binen enkele dagen) en netjes afgeleverd. Berging staat en is aanwinst voor de tuin.