Jan van Gijselen

Zeer goed hout en zeker direct bruikbaar.
Zeer goed hout en zeker direct bruikbaar.
Helaas paste de pallet niet dwars door de poort maar door een goede service van de chauffeur welke de pallet heeft aangepast kon hij in de lengte wel door de poort.
Alles bij elkaar gewoon top.

Reactie Beteropenhaardhout.nl:

Wat fijn om te lezen dat de chauffeur zo kundig zodat de pallet door de poort kon. Heel veel stookplezier gewenst en bedankt voor uw review!🔥

W. Barto

Zoals altijd perfect, droog beukenhout dat direct te stoken is. Deze keer wel iets grotere blokken maar dat is geen probleem voor onze kachel.

Reactie Beteropenhaardhout.nl:

Bedankt voor uw review, fijn dat de kwaliteit van het hout bevalt! Mocht u bij uw volgende bestelling wat minder grote blokken willen ontvangen mag u dat aangeven bij uw bestelling, dan houden we... Bedankt voor uw review, fijn dat de kwaliteit van het hout bevalt! Mocht u bij uw volgende bestelling wat minder grote blokken willen ontvangen mag u dat aangeven bij uw bestelling, dan houden we daar zeker rekening mee. Veel stookplezier gewenst!🔥

E. Pijnenburg

Prima bezorging; (te) vaag over vervoersafstand

Reactie Beteropenhaardhout.nl:

Bedankt voor uw review, jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de vervoersafstand. Ik zie dat de bestelling later is bezorgd dan in eerste instantie werd aangegeven. De chauffeur... Bedankt voor uw review, jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de vervoersafstand. Ik zie dat de bestelling later is bezorgd dan in eerste instantie werd aangegeven. De chauffeur zal ergens op zijn/haar rit vertraging hebben opgelopen, wat natuurlijk erg vervelend is. Hopelijk verloopt dit in de toekomst soepeler!

Hendrikse

Prima aflevering door nette chauffeur

Reactie Beteropenhaardhout.nl:

Bedankt voor uw review, fijn om dit te lezen. Veel stookplezier gewenst!

Carel

Goed hout, helder afspraken, wel duur

Sjaak Storm

Neem al jaren open haardhout af, prima ervaring!

Marinus

Keurig nette en snelle levering van hout onder beloofde percentage vocht en soepel bestelproces.

Ik heb twee verbeterpunten, links en rechts zat ook wat berkenhout tussen het eikenhout en de pallet zou wat steviger kunnen. De chauffeur die de pallet bracht had namelijk hulp nodig om te voorkomen dat hij met pallet en al van de laadklep af zou vallen. Wees zuinig op de chauffeurs en verstevig de pallets.

De chauffeur zette de pallet overigens keurig naast mijn houthok, compliment voor de beste man.

Fred

Erg goed openhaardhout en superdroog. Goede constante kwaliteit … en supersnel geleverd.

Bart van Miert

Fijne website, makkelijk bestellen, snelle levering; alleen is de prijs in 2022 enorm gestegen