Appie

Slecht,krijg de rekening al voor de bestelling,minimaal 10 dagen moeten wachten op een paar batterijen,moet ik ook nog 4€aan post.nl betalen omdat onvoldoende gefrankeert was en geen afzender op het... Slecht,krijg de rekening al voor de bestelling,minimaal 10 dagen moeten wachten op een paar batterijen,moet ik ook nog 4€aan post.nl betalen omdat onvoldoende gefrankeert was en geen afzender op het pakket stond.

Reactie Beterbatterij:

Beste Appie, Jammer dat je geen contact met ons gezocht hebt. Als je kiest voor achteraf betalen krijg je pas de rekening nadat het product geleverd is. Betaal nooit vooraf voor onvoldoende... Beste Appie, Jammer dat je geen contact met ons gezocht hebt. Als je kiest voor achteraf betalen krijg je pas de rekening nadat het product geleverd is. Betaal nooit vooraf voor onvoldoende gefrankeerde post. Bij ons staat duidelijk de afzender op de enveloppe met Port betaald. Ik denk dat je spam ontvangen hebt. Het beste kan je dat soort mails direct verwijderen en nooit op de link klikken. Wij of PostNL sturen nooit mails waarbij je vooraf de porto kosten moet betalen

xxxxxx

verplichtingen na gekomen

D bosch

Niks besteld krijg toch mail dat ik wat besteld heb mijn naam klopt maar adres enzo niet

Geen idee

Jean Penders

Snelle bezorging, goede keus en mooie prijzen. Wat wil een mens nog meer.

Ruim assortiment aan een goede prijs.

Driessen

Super snel geleverd

Snelle verzendig

Claire

Alle soorten batterijen.

Emil Rusche

Ik heb hier voor de eerste keer een bestelling gedaan en heb na een foute levering alsnog de volgende dag al een andere type batterij geleverd van het type horloge batterij 377. Super ga zo door

De support afdeling levert snel een mogelijk alternatief batterij. Super.

Eveline

Snelle afhandeling van de bestelling

Goed werk geleverd

leo Verweij