Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Roeliena

Heel erg betrokken en super betrouwbaar advies is zeer goed

B.

Alles werd heel goed uitgelegd en ook welke behandeling mij het beste resultaat zou geven.

Tineke

Ik ben erg tevreden. Ben goed ingelicht over de behandeling en de mogelijke resultaten. Verwachtingen goed gemanaged. Goede service en nacontrole. Eerlijk en betrokken.

Ik heb een zeer goed consult gehad met de kliniek en arts. Goed overleg, kunnen hebben over wat ik wilde. Een zeer vriendelijke en laagdrempelige benadering. Blij met het resultaat.

Ik vond het heel veilig en rustig aanvoelen, ik kon het resultaat direct zien en het was heel mooi.

In mijn geval een hoop resultaat met 1 ml. Beetje in de neus en de rest in kin. Vrijwel pijnloos. 2 op schaal van 10. Vriendelijk en glashelder consult

M.

Er wordt goed naar je wensen geluisterd en hij let bij de behandeling op elk kleine detail waardoor het resultaat prachtig is.

S.

Ik ben eerder geweest, gaf al aan dat ik zeker terug zou komen en hier ben ik weer.
Ik heb ervaring in Marbella, Engeland en in Nederland. Diverse klinieken en behandelaren. Dit is by far the beste plastische chirurg in Europa !!! . Hij verstaat zijn vak, neemt de tijd, is vriendelijk en oog voor de kleinste details. Een aanwinst in Nederland. Ik blijf terugkomen voor welke behandeling dan ook.

Een zeer vriendelijke arts, is zeer professioneel en neemt altijd echt de tijd voor je.

JE WORDT ZEER PROFESSIONEEL GEHOLPEN & ER WORDT MET ZORGVULDIGHEID NAAR JE GEKEKEN. ALLES WORDT GOED UITGELEGD EN ER WORDT GEWERKT OM HET BESTE RESULTAAT TE BEHALEN.