Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

nienke

Zeer deskundige en vriendelijke arts, goede uitleg. Zeer tevreden over de behandeling.

Super fijn consult gehad. hij legt heel goed uit en luistert echt naar je. Heeltevreden met het resultaat. Super Kliniek.

Petra

De arts is uitermate vriendelijk, legt alles haarfijn uit, stelt je gerust. De arts wekt vertrouwen in de cliënten.

nina

Beste van Nederland, heb zoveel andere klinieken gehad en daar ging het nooit zo goed als hier. Ik ben super blij.

Deskundig, eerlijk en vriendelijk. Luistert goed naar de wensen en geeft eerlijk advies. Zeker een aanrader.

k.

Doordat mijn tandvlees best zichtbaar was bij het lachen, werd ik best onzeker. Na de gummysmile behandeling ben ik een stuk zekerder. Been zeer goed geholpen !

Een zeer deskundig en een natuurlijk resultaat. De plastische chirurg is vriendelijk en heeft mij eerlijk advies gegeven.

Jente

Super fijne kliniek, ik voelde me best zenuwachtig maar daar werd heel begripvol mee omgegaan. Ook ben ik tevreden met het resultaat.

Goede service, professioneel. Al mijn vragen zijn goed beantwoord. Resultaat is goed. Betrouwbaar en dat vind ik het belangrijkst.

cor

Ik ben tevreden over het resultaat , verduidelijk voor mij een verbetering zonder dat het te opvallend is. Prettige behandeling door de arts, geen pijn!