Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

lucia

Ik kreeg bij het consult super goed en passend advies. Ik kreeg een duidelijke uiitleg over de opties. Behandeling zelf super.

m.

Ontzettend vriendelijk tijdens de behandeling en vooraf aan de telefoon.
Duidelijke uitleg over de behandeling en eventuele nazorg. Ik kom zeker terug.

G.H.

Mensen zijn zeer vriendelijk. Ik ben heel goed en uitgebreid geïnformeerd. Behandeling is naar wens.

brenda

Vanaf Vanaf het eerste contact moment tot de laatste stap uit de kliniek is alles zeer klantvriendelijk, persoonlijk en uiterst professioneel.

Ruben

Professionele indruk en een staf die deskundig handelt. Goed in creëren van ontspannen sfeer. Prima service.

Marynthe

De communicatie is erg goed, er wordt uitgebreid de tijd genomen om alles te bespreken. Door de deskundigheid en perfectionisme van de arts is het resultaat boven verwachting mooi geworden.

Vooraf goede voorlichting, voor en nadelen besproken. vrijwel een pijnloze behandeling, ik ben zeer tevreden.

hilona

Geweldig resultaat na bovenooglid correctie. Heldere uitleg, hierdoor waren de verwachtingen juist. Aanrader!

Petra

Betan Clinics is zeer goed bevallen, zonder pijn en blauwe ogen is de ooglidcorrectie perfect verlopen.

d.

Dat als ze botox willen zeker naar deze clinic moeten gaan. Veilig gevoel en fijne behandeling.