Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Jacqueliene

Door lang twijfelen of ik een ooglidcorrectie( ivm veel hoofdpijn) zou doen toch de stap genomen, en vanaf de intake tot de laatste controle super behandeld en zeer tevreden, geen hoofdpijn meer en... Door lang twijfelen of ik een ooglidcorrectie( ivm veel hoofdpijn) zou doen toch de stap genomen, en vanaf de intake tot de laatste controle super behandeld en zeer tevreden, geen hoofdpijn meer en cosmetisch gezien ook een hele mooie verandering.
Door de betrokkenheid van hun kant voel je je gelijk gerustgesteld en word de stap heel makkelijk om te nemen.
Ik zou bij deze iedereen die maar iets twijfelt deze kliniek aanbevelen, alleen al door het persoonlijke contact, goede uitleg en super resultaat.

Mvg Jacqueliene

M

Een zeer aangename ervaring met dr Volkan Tanaydin en zijn partner
Realistisch, eerlijk en duidelijk advies
Prachtig uitgevoerd
Als u nog twijfelt , dat is hier niet meer nodig Een zeer aangename ervaring met dr Volkan Tanaydin en zijn partner
Realistisch, eerlijk en duidelijk advies
Prachtig uitgevoerd
Als u nog twijfelt , dat is hier niet meer nodig
Echt kwaliteit in mens en vak !

Bedankt

Betan

Zeer goed een deskundig personeel

P. Herbrink

Fijne en deskundige arts, die de tijd neemt om de behandeling uitvoerig te bespreken. Ben erg tevreden over het resultaat van mijn ooglidcorrectie. Behandeling en nazorg echt top! Ook telefonisch en... Fijne en deskundige arts, die de tijd neemt om de behandeling uitvoerig te bespreken. Ben erg tevreden over het resultaat van mijn ooglidcorrectie. Behandeling en nazorg echt top! Ook telefonisch en via WhatsApp snelle en vriendelijke reactie.

Erik

Bijzonder om te merken dat het niet primair om geld draait, maar om passie en klanttevredenheid. Goed advies en deskundigheid :-)

Christel Pul

Er werd goed gekeken naar wat mijn gezicht nodig had, ik heb het advies opgevolgd en ben positief verbaasd! Men neemt de tijd en heeft verstand van zaken. Ik voel me dan ook erg op m’n gemak bij... Er werd goed gekeken naar wat mijn gezicht nodig had, ik heb het advies opgevolgd en ben positief verbaasd! Men neemt de tijd en heeft verstand van zaken. Ik voel me dan ook erg op m’n gemak bij Betan Clinics. Absoluut een aanrader.

Bea

Deskundig en echt zeer vriendelijke arts. Super fijn geholpen en alles duidelijk uitgelegd. Behandeling was pijnloos en het resultaat is prachtig !
De manager is ook heel vriendelijk en zeer...
De manager is ook heel vriendelijk en zeer betrokken. Mocht ik ooit weer eens een behandeling willen of nodig hebben ga ik zeker terug! kan het iedereen aanbevelen.

Aart

Buitengewoon prettige kliniek. Zeer tevreden over de behandeling.

Bart

Naast de perfecte technische uitvoering van de ingreep. Ook een uitstekende nazorg. Heel persoonlijk. Men neemt echt met aandacht de tijd voor je.

T.westerhuis

Vanmiddag mijn eerste filler en botox gehad en superblij met het eindresultaat.heel vriendelijk geholpen en met 1 filler meer kunnen bereiken als ik verwacht had.