Deskundigheid
9.8/10
Persoonlijke service
Behandeling

M.

Kundig, alles duidelijk van te voren uitgelegd, wat vertrouwen gaf om de stap te nemen. Behandeling ging heel voorspoedig, conform planning.
De controle afspraken geven ook vertrouwen, dat dr....
De controle afspraken geven ook vertrouwen, dat dr. Tanaydin wil dat alles goed is gegaan en nog steeds goed gaat.

Fijne deskundige kliniek, heel mooi eind resultaat. Weer plezierig om in de spiegel te kijken. Mochten de oogleden weer zakken ga ik weer naar deze kliniek.

Wilma

Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Is heel natuurlijk geworden. Een goede begeleiding voor en na de behandeling.

Roeliena

Heel erg betrokken en super betrouwbaar advies is zeer goed

B.

Alles werd heel goed uitgelegd en ook welke behandeling mij het beste resultaat zou geven.

Tineke

Ik ben erg tevreden. Ben goed ingelicht over de behandeling en de mogelijke resultaten. Verwachtingen goed gemanaged. Goede service en nacontrole. Eerlijk en betrokken.

Ik heb een zeer goed consult gehad met de kliniek en arts. Goed overleg, kunnen hebben over wat ik wilde. Een zeer vriendelijke en laagdrempelige benadering. Blij met het resultaat.

Ik vond het heel veilig en rustig aanvoelen, ik kon het resultaat direct zien en het was heel mooi.

In mijn geval een hoop resultaat met 1 ml. Beetje in de neus en de rest in kin. Vrijwel pijnloos. 2 op schaal van 10. Vriendelijk en glashelder consult

M.

Er wordt goed naar je wensen geluisterd en hij let bij de behandeling op elk kleine detail waardoor het resultaat prachtig is.