Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

W.

Ik heb een behandeling gehad waar ik iets minder over te spreken ben. 800 euro maar kon helaas geen wezenlijk verschil zien. Stond ook binnen half uur weer buiten. Daarbij kreeg ik na de... Ik heb een behandeling gehad waar ik iets minder over te spreken ben. 800 euro maar kon helaas geen wezenlijk verschil zien. Stond ook binnen half uur weer buiten. Daarbij kreeg ik na de behandeling donkere kringen onder mijn ogen. Heb hier wel melding van gemaakt en ik kon terugkomen maar durfde dit niet aan.

Marga

Zeer tevreden! Met mijn specifieke (zeldzame) overgangsprobleem al bij meerdere artsen/klinieken geweest voordat ik bij Betan terecht kwam. Niemand had een oplossing voor extreme zweetvoeten (zonder... Zeer tevreden! Met mijn specifieke (zeldzame) overgangsprobleem al bij meerdere artsen/klinieken geweest voordat ik bij Betan terecht kwam. Niemand had een oplossing voor extreme zweetvoeten (zonder de bijbehorende geur). Dus altijd natte sokken in de schoenen. Mbv botox in de tenen ben ik daar nu van verlost! Erg pijnlijk maar daarna 3 maanden geen natte voeten is het zeker waard!!

Van Triest

Laagdrempelig, duidelijk en eerlijk advies. Gaat absoluut niet over de top. Dr. Volkan is zeer geduldig en duidelijk in wat hij gaat doen tijdens de behandeling.

m.

De arts is zeer deskundig, ik heb hem als prettig ervaren om zijn eerlijkheid en hij stelde mij gerust. Een warm welkom tijdens het ontvangst en een luisterend oor.

Korenbrander

Eerste keer geweest en supergelukkig na het resultaat van m’n behandeling. Zeer tevreden over de vakkundigheid van Dr.Tanaydin

Anne

Fijne ervaring, mooie lippen en zeer tevreden over de werkwijze en advies. Zeker een aanrader!

Bij dokter Wolthuizen geweest. Duidelijke uitleg over de behandelmogelijkheden met aandacht voor een gezonde huid en natuurlijke frisse uitstraling. Heel fijn geholpen en heel blij met het resultaat.

Jara

If I could give more stars I would, you changed something I was anxious about completely gone, eyelidcorrection surgery made me look less tired and took off at least 10 years. If you have doubts,... If I could give more stars I would, you changed something I was anxious about completely gone, eyelidcorrection surgery made me look less tired and took off at least 10 years. If you have doubts, just do it at betanclinics and you won’t regret. The procedure was to my surprise painless and the healing process was quick. Definitely worth it, best choice! I’m very happy with it!

Claudia

Super eerlijk advies van de chirurg en een super leuke assistent, dankbaar

Miriam

Erg vriendelijke en prettige benadering door de arts. Geeft deskundig advies wat wel en niet mogelijk is. Heel blij met mijn behandeling van fillers in combinatie met botox. Heb het als zeer... Erg vriendelijke en prettige benadering door de arts. Geeft deskundig advies wat wel en niet mogelijk is. Heel blij met mijn behandeling van fillers in combinatie met botox. Heb het als zeer aangenaam ervaren en blij dat ik naar Betan Clinics ben gegaan. Had ik veel eerder moeten doen.