Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Y.

Ik kom er nu al meerdere jaren en ben zeer tevreden. Ze denken met je mee, zowel wat de afspraken betreft als ook op het gebied van de behandeling(en). Hij luistert naar wat je wil en geeft hierbij... Ik kom er nu al meerdere jaren en ben zeer tevreden. Ze denken met je mee, zowel wat de afspraken betreft als ook op het gebied van de behandeling(en). Hij luistert naar wat je wil en geeft hierbij een passend advies. Ze zijn heel goed bereikbaar en je word altijd correct en vriendelijk te woord gestaan.

Sietske

Zeer tevreden na mijn ooglidcorrectie. Tijdens de behandeling is alles uitgelegd en een week na de behandeling werd er contact opgenomen hoe het met me ging. Echt top!

Erdal Kamali

Zeer professionele kliniek met uitstekend ervaren specialist

S

Bij Betan krijg je eerlijk advies en een prachtig resultaat! Ik kan deze kliniek zeker aanraden.

kees tillema

Dr. Volkan Tanaydin is een vriendelijke en zeer kundige chirurg, maar ook een kunstenaar. Hij combineert specialistisch precisiewerk met veel oog voor esthetiek en de mens achter de patiënt. Kreeg... Dr. Volkan Tanaydin is een vriendelijke en zeer kundige chirurg, maar ook een kunstenaar. Hij combineert specialistisch precisiewerk met veel oog voor esthetiek en de mens achter de patiënt. Kreeg zijn 06-nummer en mocht hem altijd bellen in geval van zorg of vragen. Ook belde hij me twee keer na de behandeling om de vinger aan de pols te houden. En -als mede-wetenschapper- vond ik het een fijn idee dat hij ook wetenschappelijk een mooie staat van dienst heeft.

W.

Ik heb een behandeling gehad waar ik iets minder over te spreken ben. 800 euro maar kon helaas geen wezenlijk verschil zien. Stond ook binnen half uur weer buiten. Daarbij kreeg ik na de... Ik heb een behandeling gehad waar ik iets minder over te spreken ben. 800 euro maar kon helaas geen wezenlijk verschil zien. Stond ook binnen half uur weer buiten. Daarbij kreeg ik na de behandeling donkere kringen onder mijn ogen. Heb hier wel melding van gemaakt en ik kon terugkomen maar durfde dit niet aan.

Reactie Betan Clinics:

Beste W,
Na zorgvuldige overweging van uw recente recensie willen we onze perspectief belichten, vooral gezien de lange periode sinds uw behandeling in november 2021.
Het is voor ons zowel...
Beste W,
Het is voor ons zowel ongebruikelijk als teleurstellend om meer dan twee jaar na de behandeldatum een negatieve recensie te ontvangen, zeker na de inspanningen die zijn verricht om uw initiële zorgen aan te pakken. Uw behandeling, bestaande uit twee zones botox en 1cc filler, was ontworpen voor subtiele en natuurlijke esthetische verbeteringen.
In reactie op uw feedback hebben we diverse pogingen gedaan om met u in gesprek te gaan:
* De behandelend arts heeft tweemaal geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen en heeft een voicemailbericht achtergelaten.
* U was afwezig bij de controleafspraak op 8 december, zonder enig bericht.
* Uiteindelijk vond op 15 december wel een controleafspraak plaats.
Deze acties illustreren onze serieuze en proactieve benadering om uw ervaring te bespreken en te verbeteren.
Het is belangrijk te onderstrepen dat cosmetische behandelingen, zeker met de minimale hoeveelheden toegepast in uw geval, gericht zijn op natuurlijke verbeteringen. Verwachten dat zulke ingrepen leiden tot drastische, voor iedereen zichtbare veranderingen, is, met respect, vooral gezien uw leeftijd, onrealistisch. Dit proberen we altijd duidelijk te maken aan onze klanten.
Daarnaast is het hoogst onwaarschijnlijk dat de door u beschreven bijwerkingen, zoals verkleuring onder de ogen, het gevolg zijn van slechts één spuit (1 cc) filler. Deze hoeveelheid werd zelfs verdeeld over vier plekken op één helft van uw gezicht en werd bovendien uitsluitend toegepast rond uw kin, kaakhoek en de zijkanten van uw gezicht.
Een kleine kans bestaat op een toename van vochtwallen door de botox, wat u wellicht als blauwkleuring heeft geïnterpreteerd, maar dit is slechts tijdelijk omdat de werking van botox beperkt blijft tot ongeveer 3 maanden. Het is spijtig dat u de voordelen niet heeft erkend, terwijl de voor en na foto's, die we u hebben gestuurd, een duidelijke verbetering tonen in uw frons en een opener blik.
We betreuren het dat u ervoor kiest uw ontevredenheid op deze manier te uiten, jaren na uw behandeling. Dit terwijl wij, zoals u weet, aanzienlijke inspanningen hebben verricht om met u in contact te komen en tegemoet te komen aan uw wensen. Wij hebben ons altijd ingezet voor het welzijn van onze klanten en elke situatie met zorg en aandacht behandeld, inclusief die van u. Uw vertraagde reactie beperkt echter onze mogelijkheden om aan uw verwachtingen te voldoen of om eventuele misverstanden op te helderen.
Desondanks staan we open voor verdere communicatie. Ons doel is niet alleen om onze diensten te verbeteren maar ook om ervoor te zorgen dat al onze klanten zich erkend en gewaardeerd voelen.
Betan Clinics

Marga

Zeer tevreden! Met mijn specifieke (zeldzame) overgangsprobleem al bij meerdere artsen/klinieken geweest voordat ik bij Betan terecht kwam. Niemand had een oplossing voor extreme zweetvoeten (zonder... Zeer tevreden! Met mijn specifieke (zeldzame) overgangsprobleem al bij meerdere artsen/klinieken geweest voordat ik bij Betan terecht kwam. Niemand had een oplossing voor extreme zweetvoeten (zonder de bijbehorende geur). Dus altijd natte sokken in de schoenen. Mbv botox in de tenen ben ik daar nu van verlost! Erg pijnlijk maar daarna 3 maanden geen natte voeten is het zeker waard!!

Van Triest

Laagdrempelig, duidelijk en eerlijk advies. Gaat absoluut niet over de top. Dr. Volkan is zeer geduldig en duidelijk in wat hij gaat doen tijdens de behandeling.

m.

De arts is zeer deskundig, ik heb hem als prettig ervaren om zijn eerlijkheid en hij stelde mij gerust. Een warm welkom tijdens het ontvangst en een luisterend oor.

Korenbrander

Eerste keer geweest en supergelukkig na het resultaat van m’n behandeling. Zeer tevreden over de vakkundigheid van Dr.Tanaydin