Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Janneke

Afgelopen mei heb ik een ooglidcorrectie ondergaan, midden in de coronatijd. Ben er heel blij mee, de beste beslissing van 2020. Jullie waren zo aardig en professioneel.Vond de operatie reuze... Afgelopen mei heb ik een ooglidcorrectie ondergaan, midden in de coronatijd. Ben er heel blij mee, de beste beslissing van 2020. Jullie waren zo aardig en professioneel.Vond de operatie reuze meevallen en pijn achteraf was met paracetamol goed te doen. Het resultaat is 1 woord prachtig. Een frisse blik en niet de ogen de hele dag omhoog houden. Heb al een scala aan oogschaduw gekocht. Kan nu weer. Keep up the good work.

B.

Klantvriendelijke , een duidelijk uitleg en alle tijd voor je en op je gemak laten voelen.

Tineke

Vriendelijke en deskundige behandeling. Na vijf dagen bijna geen zwelling meer en helemaal geen blauwe plekken. Zeer goede nazorg.

Marja

Zeer goede uitleg. Aardig personeel. Goede communicatie tijdens de behandeling, je komt niet voor verassingen te staan.

Wilma

Zeer gastvrij en cliëntgericht. Geeft advies over mogelijkheden. Erg tevreden over het resultaat.

S.

Hiervoor bij een aantal andere klinieken geweest en deze is BY FAR de beste tot nu toe. Hele vriendelijke mensen die daadwerkelijk de tijd voor je nemen. Zeker een aanrader !

Karin

Vriendelijk, deskundig, goede uitleg en overleg. Over het resultaat van de behandeling zeer tevreden!

Ankie Bultema

Ik ben erg blij met de ooglidcorrectie. Ik heb er lang over getwijfeld, had ik niet hoeven doen. De behandeling ging prima, het herstel ging prima, de begeleiding was top! Heel tevreden.

cora

Zeer zeer zorgzaam , vriendelijk en kundig.
Ik ben heel erg blij met de behandeling echt een aanrader.

Cora

Ik ben erg blij met het resultaat van mijn ooglidcorrectie. Deskundig te woord gestaan bij vragen krijg ik altijd antwoorden. TOP!