Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling
9.8/10

Ik beveel deze kliniek aan . Je wordt erg goed geholpen en er wordt goed gekeken naar je wensen. Kortom goede kliniek !

Alex

Ik kreeg van een goede vriendin te horen dat ze zeer tevreden was met een behandeling die ze had gehad bij Betan Clinics.
Ik heb daarom bewust voor deze arts en kliniek gekozen.
Ik ben...
Ik heb daarom bewust voor deze arts en kliniek gekozen.
Ik ben een jonge kerel die veel is afgevallen, de arts heeft d.m.v. fillers mijn mannelijke accenten sterker naar voren gebracht namelijk mijn kin en kaak breder maken daarnaast heb ik mijn traangoot laten behandelen. Ik ben ontzettend tevreden. Ik wist namelijk niet dat dit ook een uitkomst voor mannen kon zijn. Eindelijk van mijn vermoeide blik af en een sterke kaaklijn.

Rowena

In het verleden ben ik meerdere malen bij verschillende klinieken geweest. Helaas kreeg ik nooit het gewenste resultaat. De laatste keer was zelfs slecht gedaan.

De plastische chirurg...

De plastische chirurg bij Betan Clinics heeft dit gelukkig voor mij kunnen oplossen. Een goed advies gegeven, vervolgens ben ik terug gekomen zodra dit kon.

Het resultaat is precies wat ik wilde, zeer natuurlijk. Dit pas exact bij mijn gezicht. Wat ik heel prettig vind is dat de chirurg echt heeft geluisterd naar mijn wensen en niet bezig was met van alles en nog wat 'verkopen' wat voorheen wel iedere keer gebeurde.

Lydie

Ontzettend blij met mijn resultaat !Ik heb op meerdere plekken in mijn gezicht fillers. Terwijl ik dat nog nooit eerder heb gehad. Ik ging voor een oriënterend gesprek heen, het gesprek voelde heel... Ontzettend blij met mijn resultaat !Ik heb op meerdere plekken in mijn gezicht fillers. Terwijl ik dat nog nooit eerder heb gehad. Ik ging voor een oriënterend gesprek heen, het gesprek voelde heel prettig en ik kreeg een oprecht advies ik heb daarom ook besloten om direct de behandeling te ondergaan.

Ik kijk nog steeds met verbazing naar mijn voor en na foto's. Arts is zeer vakkundig en denkt goed met zijn patiënt mee.

Ik kan ieder ander deze arts aanraden.

Tineke

Al jaren heb ik een vermoeide blik en ontzettend veel hoofdpijn. Ik ben bij vele klinieken geweest op gesprek voor een ooglidcorrectie.
Uiteindelijk is mijn keuze op Betan Clinics gevallen,...
Uiteindelijk is mijn keuze op Betan Clinics gevallen, het gesprek met de arts was heel duidelijk, hij heeft de tijd genomen en goed naar mijn wensen geluisterd.

Inmiddels ruim 5 weken verder en ontzettend blij met mijn resultaat, ik was amper blauw. Daarnaast heb ik de persoonlijke aandacht die werd gegeven NA de ingreep ontzettend gewaardeerd.

Deze kliniek staat zeker voor service en kwaliteit ! Ga zo door.

Dit is inmiddels mijn vijfde bezoek, samen met de dr. Tanaydin is er een behandel plan om maat gemaakt.

Het fijne is dat hij echt heeft geluisterd naar wat ik wilde. Ik ben ontzettend blij als ik mezelf in de spiegel aankijk. Een zeer natuurlijk resultaat. Ik krijg veel complimenten om me heen en dit doet toch wel iets met mijn zelfvertrouwen. Vooral gezien mijn leeftijd (50+)

De eerste keer dat ik binnen kwam voelde direct goed voor mij, de behandelaar is zeer vakkundig en perfectionistisch maar wat me echt een prettig gevoel geeft is dat je geen nummertje bent binnen deze kliniek. Iedereen neemt even de aandacht voor je en dat voelt fijn !

Ik kan dr. Tanaydin en zijn team niet vaak genoeg bedanken.