Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling
9.8/10

Een heldere en duidelijke uitleg, het resultaat is heel natuurlijk en ik ben zeer tevreden.

Zorgvuldige voorbereiding op de behandeling. Goede mix persoonlijk & zakelijk. vertrouwen-wekkend, professioneel. Goede nazorg.

C.

Ik keek er erg tegenop, maar de voorlichting, ingreep en nazorg waren uitstekend. De wond is prachtig gehecht en het resultaat is fantastisch !

Esther

Fijne ontvangst, rustig en professioneel. Ik moet het resultaat nog afwachten, maar verwacht een prima uitkomst !

Ik voelde me in goede handen. Er wordt heel eerlijk advies gegeven. Kortom een hele deskundige arts.

Ik kon heel snel geholpen worden, erg professioneel en deskundig personeel. Deze kliniek is zeker een aanrader.

a.c.

Very Friendly staff, a relaxing atmosphere, great information and a lot of precision in his work. I will surely be back.

Ik voelde me op mijn gemak en hij legde alle handelingen goed uit. Verder heeft hij alles benodigde informatie gegeven, zoals de nazorg en wat ik de eerste twee weken kon verwachten.

N.L

Een mooie kliniek, het resultaat is zeer natuurlijk. Het personeel is klantvriendelijk en de arts zeer sympathiek. Ik ben uiterst tevreden.

M.L.M

Vriendelijk vanaf het eerste contact. Snel en professioneel behandeld. Ik voelde weinig van de prikken! Super !