Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Marielle

Ik heb helaas onlangs een verkeerde keuze gemaakt, de desbetreffende persoon heeft mijn lippen verpest met allerlei bobbels en asymmetrisch lippen.
Zodoende ben ik bij Betan Clinics terecht...
Zodoende ben ik bij Betan Clinics terecht gekomen, het eerste contact was direct heel prettig. De dame gaf aan me te gaan helpen, los van het feit dat ik verpest was door een ander. Dit stel ik enorm op prijs, de dag erna kon ik direct terecht.

Zeer vriendelijke mensen, die me goed hebben geholpen. Ik vind ze zeer sympathiek , ik stel het zeer op prijs dat ze de complicatie van een ander hebben opgelost.

De plastische chirurg was kundig, vriendelijk en heeft me alles goed uitgelegd. Had ik maar eerder beter mijn huiswerk gedaan.

Mijn lelijke lippen heeft hij gecorrigeerd en ik kom zeker terug. Nogmaals dank voor alle hulp.

Waren er maar meer mensen zo behulpzaam !

M.

Ik voelde mij erg op mijn gemak gesteld gelukkig, waardoor de ingreep erg soepel verliep.
De plastische chirurg is zeer vriendelijk.

Uitstekende voorlichting over alle opties, zonder enige haast. Betere behandeling aangeraden dan ik zelf had bedacht. Fantastische arts !

Professionele behandeling gehad om de donkere kringen om de ogen op te vullen. Duidelijke uitleg, met een mooi resultaat !

L.E.F.

Goed consult gesprek, duidelijke uitleg en de behandelaar stelt je constant gerust gedurende de behandeling.

Hele relaxte atmosfeer, vriendelijke arts, goede esthetische oog. Wist precies wat ik wilde en drong me niet op om meer te doen ( in tegenstelling tot andere artsen waar ik ervaring mee heb)

D.S.

Ik ben zo ontzettend tevreden met de plastische chirurg, hij is ontzettend aardig en goed zo ontzettend goed in zijn werk.
ik had nogal wat eisen hij is heel eerlijk en geeft goed en duidelijk...
ik had nogal wat eisen hij is heel eerlijk en geeft goed en duidelijk advies. Ik ben nu meerdere malen geweest omdat hij mij adviseerde stapsgewijs te werk te gaan. Ik heb eindelijk de 'vrouwelijke' accenten in mijn gezicht die ik altijd wilde.

Lorenzo

Super mooi kliniek. De plastische chirurg is oprecht, vakkundig en zeer professioneel. Ik ben goed geholpen en zeer tevreden met mijn resultaat.
Ik kan ieder ander deze kliniek aanraden....
Ik kan ieder ander deze kliniek aanraden. Eindelijk van die lelijke wallen af:)

Super uitleg gekregen, geen verkooppraatjes, geduldig en ontzettend meedenkend en spympathiek. Het resultaat is absoluut geweldig !

Fadi

Wat een prachtige kliniek en wat een prachtige locatie ! Ik woon niet in Groningen, maar zowel de kliniek als de dokter en zijn expertise zijn voor mij reden geweest een eind te rijden.

Op aanraden van meerdere vriendinnen die zich hebben laten behandelen bij dr. Tanaydin ben ik hem gevolgd omdat hij niet meer werkzaam is bij Bergman kliniek.

Mijn bezoek is het zeker waard geweest. Ik had nog geen ervaring met botox en fillers, maar het vertrouwen van mijn vriendinnen in deze plastische chirurg en hun resultaat was voor mij voldoende. Ik ben ontzettend blij met dit natuurlijke resultaat. Ik blijf speciaal terug voor dr. Tanaydin.