Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling
9.8/10

Ben enorm tevreden, fijne deskundige arts. Zowel de behandeling als nacontrole ging prima. Ben heel blij dat ik het heb gedaan.

Ester

Zoals je hoopt dat het zal gaan, van intake tot het resultaat. Ik ben zeer tevreden.

annie

Vanaf het eerste contact per telefoon al een zeer prettig gevoel, zeer klantvriendelijk en fijne communicatie met de dame in kwestie.

Het ontvangst was ook zeer vriendelijk, ik voelde...

Het ontvangst was ook zeer vriendelijk, ik voelde mij zeer welkom op deze prachtige locatie. De behandeling viel mee en verliep prettig. De plastische chirurg is zeer perfectionistisch met oog voor detail. Ik kom zeker terug en dan voor een ooglidcorrectie.

lucia

Ik kreeg bij het consult super goed en passend advies. Ik kreeg een duidelijke uiitleg over de opties. Behandeling zelf super.

m.

Ontzettend vriendelijk tijdens de behandeling en vooraf aan de telefoon.
Duidelijke uitleg over de behandeling en eventuele nazorg. Ik kom zeker terug.

G.H.

Mensen zijn zeer vriendelijk. Ik ben heel goed en uitgebreid geïnformeerd. Behandeling is naar wens.

brenda

Vanaf Vanaf het eerste contact moment tot de laatste stap uit de kliniek is alles zeer klantvriendelijk, persoonlijk en uiterst professioneel.

Ruben

Professionele indruk en een staf die deskundig handelt. Goed in creëren van ontspannen sfeer. Prima service.

Marynthe

De communicatie is erg goed, er wordt uitgebreid de tijd genomen om alles te bespreken. Door de deskundigheid en perfectionisme van de arts is het resultaat boven verwachting mooi geworden.

Vooraf goede voorlichting, voor en nadelen besproken. vrijwel een pijnloze behandeling, ik ben zeer tevreden.