Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Jente

Super fijne kliniek, ik voelde me best zenuwachtig maar daar werd heel begripvol mee omgegaan. Ook ben ik tevreden met het resultaat.

Goede service, professioneel. Al mijn vragen zijn goed beantwoord. Resultaat is goed. Betrouwbaar en dat vind ik het belangrijkst.

cor

Ik ben tevreden over het resultaat , verduidelijk voor mij een verbetering zonder dat het te opvallend is. Prettige behandeling door de arts, geen pijn!

shirly

Ik heb eerlijke uitleg gekregen , erg duidelijk, hele vriendelijke mensen en totaal pijnloos.

Linda De Wit

Ik heb een top behandeling gehad en ik ben echt super tevreden met het resultaat.

Ik heb een hele goede uitleg gekregen goed en vooral deskundig. De behandeling was pijnloos.

r.

Goede persoonlijke service, duidelijk over het resultaat en verwachtingen. Ook het telefonische consult heeft me geholpen en heb ik als prettig ervaren. Het eerlijke en neutrale advies aan de... Goede persoonlijke service, duidelijk over het resultaat en verwachtingen. Ook het telefonische consult heeft me geholpen en heb ik als prettig ervaren. Het eerlijke en neutrale advies aan de telefoon heeft me er toe aangezet de kliniek te bezoeken.

Heel erg positief, goede uitleg! De plastische chirurg vroeg tijdens de behandeling ook vaker hoe het ging en gaf alles aan wat hij deed.
Het ging prima en ik ben ontzettend tevreden. Vanaf...
Het ging prima en ik ben ontzettend tevreden. Vanaf het eerste contact per telefoon tot de behandeling was geweldig, zeer vriendelijke en vooral eerlijke mensen.

E.

Hele prettige mensen die je op je gemak stellen en top behandelen. Ga zeker weer.

Een heldere en duidelijke uitleg, het resultaat is heel natuurlijk en ik ben zeer tevreden.