Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

T.

Ik wilde af van mijn vermoeide uitstraling rond de ogen. Eerlijk en professioneel advies gekregen. Behandeling zeer prettig en voelde me rustig. Resultaat is zeer naar wens. Ik kom zeker terug... Ik wilde af van mijn vermoeide uitstraling rond de ogen. Eerlijk en professioneel advies gekregen. Behandeling zeer prettig en voelde me rustig. Resultaat is zeer naar wens. Ik kom zeker terug wanneer nodig.

Dr. Tanaydin geeft vanaf het begin hele realistische verwachtingen van de behandeling. Beantwoordt al je vragen en is duidelijk en eerlijk over de risico's.

Ik heb een goede uitleg gekregen, deskundig en nacontrole prima. Ik zou het zeker aanraden bij vriendinnen

Hele vriendelijke en deskundige chirurg. Goede zorg en een professionele behandeling. Ik ben dik tevreden.

nienke

Zeer deskundige en vriendelijke arts, goede uitleg. Zeer tevreden over de behandeling.

Super fijn consult gehad. hij legt heel goed uit en luistert echt naar je. Heeltevreden met het resultaat. Super Kliniek.

Petra

De arts is uitermate vriendelijk, legt alles haarfijn uit, stelt je gerust. De arts wekt vertrouwen in de cliënten.

nina

Beste van Nederland, heb zoveel andere klinieken gehad en daar ging het nooit zo goed als hier. Ik ben super blij.

Deskundig, eerlijk en vriendelijk. Luistert goed naar de wensen en geeft eerlijk advies. Zeker een aanrader.

k.

Doordat mijn tandvlees best zichtbaar was bij het lachen, werd ik best onzeker. Na de gummysmile behandeling ben ik een stuk zekerder. Been zeer goed geholpen !